Nokia 3510i problemer?!?
Fra : brb

Dato : 01-04-03 10:57

Jeg prøver at låse en Nokia 3510i op, men får følgende fejl:

"Error in Sp command"

Jeg har bl.a. prøvet Windct4, men alle programmer melder denne, samme,
fejl...

Jeg har set en opdatering på mobilkabler.dk's hjemmeside, men det hjælper
heller ikke.. Jeg har høt noget om, at det er en ny type loaders? Kan det
være rigtigt? Nyt kabel?

//brb

Fra : Søren Kay

Dato : 01-04-03 15:17

hvilket styresystem bruger du.

Søren

Fra : Kent

Dato : 01-04-03 17:01

Ja du skal nok hen og have fat i en Griffin box, det er et dejligt stykke
legetøj!
Kan tage alle nokias DCT-3/4/5

Mvh Kent

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 05-04-03 12:04

>Jeg har set en opdatering på mobilkabler.dk's hjemmeside, men det hjælper
heller ikke.. Jeg har høt noget om, at det er en ny type loaders? <

Du skal huske at slette alle de gamle filer i FIA mappen. Ellers melder den
fejl. Det samme gælder for griffin og premiumflasherne.

--
---
Med Venlig Hilsen

Thomas Eriksen