hjælpe fil ?
Fra : Nikolas

Dato : 01-04-03 10:09

Hvordan laver man lettest en hjælpe fil til et VB program ?

-Nikolas

Fra : Nikolas

Dato : 02-04-03 10:41

Er der virklig ingen her den ved det ?
Er der så nogle der ved hvor man kan finde ud af det ?
Jeg har søgt på google men der kom ingen ting frem

-Nikolas

Fra : Per Mosgaard Larsen

Dato : 02-04-03 16:02

OK
Jeg prøver at svarer, selv om jeg nok ikke ved så meget om det (jeg havde
selv et spørgsmål om online hjælp her i gruppen for et par måneder siden)

Jeg bruger "HTML help workshop" om det er det bedste ved jeg ikke, jeg
kender ikke andre programmer.
Man laver hjælpen i HTML format og samler det via "HTML work shop" i en .chm
fil - hvor søgeord m.m. kan påføres.
Det var vist med skiverne sammen med VB6

Det virkede i første omgang lidt abstrakt, men jeg fik en lille demo af
Rober her i gruppen, som jeg kan sende til dig hvis du får brug for det -
den hjalp mig meget.
Hvis du vælger at bruge "HTML help workshop" er jeg selvfølgelig klar til at
svare på dine spørgsmål (hvis jeg kan)

Hilsen

Per Mosgaard Larsen

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 02-04-03 22:10

Jeg bruger et program ved navnet Windows Help Designer, som kan hentes på
http://www.devgr.com står der
men det er ikke der jeg har fået den.

Den jeg bruger er en version 2.1.6.0 og er en Demo model, som kan alt det
man har brug for og meget mere, men
den skriver Demo på hver side.

Den man kan hente i dag tror jeg nok det er en man skal betale for.

Men der findes ikke andre programmer der kan gøre det så nemt og smart som
den hvad jeg ved af.

Fra : Lindstrøm

Dato : 03-04-03 07:52

Hej

Jeg bruger VB Helpwriter, se den på:

www.helpwriter.com

Carl E. Lindstrøm

Fra : Nikolas

Dato : 03-04-03 11:30

Mange tak for hjælpen.
Jeg tror jeg starter med HTML help workshop.
Men vil have de andre i mende.
Jeg ved ikke hvilken der er lettest at bruge men de virker alle meget
abstrakte.

Mvh Nikolas