Nokia 8310 til PC infrarød eller kabel ??
Fra : Bob

Dato : 01-04-03 09:33

Hej NG jeg har en nokia 8310 som der ikke kn være flere beskeder på, jeg
ville meget gerne
flytte beskederne oner på min PC, er der nogen der ved hvordan og som har
fået det til at virke ?
Jeg har prøvet med infrørød port på en bærbar med nokia PC Suite det virkede
ikke rigtigt,
kan man købe et kabel som kan løse opgaven ?
hvilken version af Nokia PC suite skal man bruge ?

mvv Bjarne

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 01-04-03 20:12

> [...]
> ville meget gerne
> flytte beskederne oner på min PC, er der nogen der ved hvordan og som har

Ja, bruger det selv.

> Jeg har prøvet med infrørød port på en bærbar med nokia PC Suite det
> virkede ikke rigtigt,
> kan man købe et kabel som kan løse opgaven ?
> hvilken version af Nokia PC suite skal man bruge ?

Det er denne metode jeg bruger, og det virker fint! Jeg har bare søgt på
google og fundet den nyeste udgave af Nokia PC Suite. Det virker.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Kim Møller Jørgensen

Dato : 02-04-03 12:56

Jeg kan anbefale programmet
Oxygen Phone Manager II
Den er efter min mening genialt, den kan bare alt en funtion jeg er meget
gald for er den kan lave en komplet backup af alt på din mobil Telefonbog,
Beskeder, Billeder, Logoer, Billeder, Kalender ja sådan set alt.