Nyt trillebørshjul
Fra : Dan Andersen

Dato : 01-04-03 08:53

Hvor får man et nyt/brugt trillebørshjul -men det skal være massivt (jeg
har tjørnehæk!)

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-04-03 16:31

Dan Andersen skrev:

> Hvor får man et nyt/brugt trillebørshjul -men det skal være massivt (jeg
> har tjørnehæk!)

Lige netop i dag, er et firma startet med det, du efterspørger:

www.rubbertowheelbarrows.com/ranslirpa

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-04-03 22:42

Linket virker desværre ikke! Havde evt. håbet på, at en eller anden lå inde
med en trillebør, der ellers skulle skrottes, men hvor hjulet var rimelig
godt.

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 02-04-03 07:01

Så prøv at læse linket bagfra...

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 02-04-03 19:05

Dan Andersen skrev:

> Linket virker desværre ikke!

Nej, linket virker ikke. Som Tommy Bøgeskov antyder, ligger der
en lille aprilsnar gemt i det.

> Havde evt. håbet på, at en eller anden lå inde
> med en trillebør, der ellers skulle skrottes, men hvor hjulet var rimelig
> godt.

Hvis jeg lå inde med et trillebørhjul, havde jeg sendt det til dig,
som en kompensation for min spøg. Det gør jeg desværre ikke.

Jeg kunne dog godt forestille mig, at et eller andet genbrugscenter
kunne have sådan et liggende. Prøv at forhøre hos dem.

Og så håber jeg, du bærer over med mig med den lille spøg

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 02-04-03 21:10

> Linket virker desværre ikke! Havde evt. håbet på, at en eller anden lå
inde
> med en trillebør, der ellers skulle skrottes, men hvor hjulet var rimelig
> godt.

Jeg har fået et af min nabo(massiv gummi), så jeg kan give det til dig. Ring
til mig på 59267960 i morgen aften(torsdag).

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Finn H.

Dato : 01-04-03 16:42

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor får man et nyt/brugt trillebørshjul -men det skal være massivt (jeg
> har tjørnehæk!)

Silvan eller et andet byggemarked (Jeg har ingen hæk)

Finn

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-04-03 22:41

Jo, tak, men de kun luftgummihjul!

Fra : Jens Petersen

Dato : 02-04-03 21:20

On Tue, 1 Apr 2003 23:41:06 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Jo, tak, men de kun luftgummihjul!

Og de koster mindst lige så meget som en ny trillebør i samme
byggemarked

--
Jens

If I made myself clear, let me know and I'll start over.