De nye licensregler
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-04-03 08:43

Fra : Arne Feldborg

Dato : 01-04-03 09:22

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev Tue, 1 Apr 2003 09:43:02 +0200

>http://www.dr.dk/nylicens

He, he............

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-03 09:44

Thomas Pedersen wrote:

> http://www.dr.dk/nylicens

Hvordan er man rent juridisk stillet, når ens skærmstørrelse ikke er
nævnt? Slipper man for at betale licens, eller skal man vælge en større
eller mindre skærm?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 01-04-03 09:48

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Hvordan er man rent juridisk stillet, når ens skærmstørrelse ikke er
> nævnt? Slipper man for at betale licens, eller skal man vælge en større
> eller mindre skærm?

Jeg tror du skal stille spørgsmålet til DR.
Der er en formular på siden, som du iøvrigt skal læse grundigt igennem
først. Jeg tror svaret på dit spørgsmål ligger gemt på den...

/Per

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 01-04-03 10:06

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvordan er man rent juridisk stillet, når ens skærmstørrelse ikke
> er nævnt? Slipper man for at betale licens, eller skal man vælge
> en større eller mindre skærm?

*host*check datoen*host*

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-03 11:11

Anders Thorsen Holm wrote:

> *host*check datoen*host*

Er der noget med gratis dage? Nå spøg til side. Selvfølgelig har jeg
tjek på datoen, du burde have svaret i stil med Per Christoffersen, så
andre ikke blev mindet om den.
Nå men skidt, den slags hører alligevel ikke hjemme her, selvom jeg
prøvede at dreje tråden ind på et juridisk spor.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 01-04-03 15:43

Kim Ludvigsen wrote:

> Er der noget med gratis dage? Nå spøg til side. Selvfølgelig har
> jeg tjek på datoen, du burde have svaret i stil med Per
> Christoffersen, så andre ikke blev mindet om den.

Ja, jeg er godt klar over, jeg "burde" have kørt spøgen videre... Da
jeg skrev indlægget, havde jeg dog selv hoppet på et par andre af
dagens mere eller mindre morsomme historier - heriblandt noget om en
væsentligt udvidet eksamen til et kursus, jeg følger. Så min
humoristiske sans var/er temmeligt medtaget i dag

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-03 17:16

Anders Thorsen Holm wrote:

> [...]
> væsentligt udvidet eksamen til et kursus, jeg følger. Så min
> humoristiske sans var/er temmeligt medtaget i dag

Jeg forstår, du var skuffet over at den udvidede eksamen alligevel ikke
blev til noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jakob Paikin

Dato : 01-04-03 10:45

On Tue, 1 Apr 2003 09:43:02 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

>http://www.dr.dk/nylicens

Meget gennemført - inklusive en nydelig kopi af Retsinfos layout (på
en falsk bekendtgørelse)

--
Jakob Paikin

Fra : Henning Makholm

Dato : 01-04-03 14:43

Scripsit Jakob Paikin <news@paikin.dk>

> Meget gennemført - inklusive en nydelig kopi af Retsinfos layout (på
> en falsk bekendtgørelse)

Layoutet er nydeligt, men det undrer mig at deres
*bekendtgørelse* overlader det til kulturministeren at fastsætte de
nærmere retningslinjer...

--
Henning Makholm "... and that Greek, Thucydides"

Fra : Jakob Paikin

Dato : 01-04-03 15:37

On 01 Apr 2003 15:43:17 +0200, Henning Makholm <henning@makholm.net>
wrote:

>Layoutet er nydeligt, men det undrer mig at deres
>*bekendtgørelse* overlader det til kulturministeren at fastsætte de
>nærmere retningslinjer...

Det havde jeg ikke lige bemærket

--
Jakob Paikin