så er 25000 rundet
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 01-04-03 07:28

Så er de første 25000 km rundet på min AREA51.

Oplevelser/vurderinger/erfaringer følger.

MVH Anders

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-04-03 07:31

Anders Sune Jensen wrote:

> Så er de første 25000 km rundet på min AREA51.

Uha, jeg har lang vej endnu. Har rundet de 3500

Peugeot Speedfight 2 AC '02

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Kim J

Dato : 01-04-03 12:28

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in message

> Uha, jeg har lang vej endnu. Har rundet de 3500
>
> Peugeot Speedfight 2 AC '02

Det har jeg også : 7064km .

Derbi Senda 97 med 47,6 cylinder
20mm kaburator og metrakitudstødning.

Kim J.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 01-04-03 09:37

Anders Sune Jensen wrote:
> Så er de første 25000 km rundet på min AREA51.
>
> Oplevelser/vurderinger/erfaringer følger.

Runder selv 18.000km i løbet af ugen.... har du selv kørt alle de km?

Fra : Ally

Dato : 01-04-03 14:14

>Så er de første 25000 km rundet på min AREA51.
>Oplevelser/vurderinger/erfaringer følger.

Hm... og jeg troede, at mine snart 16.000 km. på min Area51 var meget!
Glæder mig til at høre nærmere!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-04-03 16:52

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b6bbio$npi$1@sunsite.dk...
> Så er de første 25000 km rundet på min AREA51.
>
> Oplevelser/vurderinger/erfaringer følger.
>
> MVH Anders

Så er der ikke langt til at du indhenter mine 30.000 på min Rally

Kim Larsen

Fra : Fuerzzz

Dato : 06-05-03 22:19

og kun lidt længere inden du henter mine 34000 på pgo big max 95´er

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 08-05-03 17:42

Øv jeg er ellers oppe på 26500 Nu

MVH Anders