Potensstyrkende effekt opdaget i trimix-bl~
Fra : Lars Villebæk

Dato : 01-04-03 07:31

Den kinesiske lægeplante Scisandras styrkende virkninger er konstateret
under en række opsigtsvækkende undersøgelser -i trimix blandinger.
Dykkerbranchen under sig over hvordan denne offentlige hemmelighed først
kommer for dagens lys nu???
http://www.dykkerforum.com/

Hilsen
Lars

Fra : Søren Reinke

Dato : 01-04-03 07:44

"Lars Villebæk" <lars@dykkerforum.com> wrote in message
> [...]
> under en række opsigtsvækkende undersøgelser -i trimix blandinger.
> Dykkerbranchen under sig over hvordan denne offentlige hemmelighed først

Utroligt den nyhed lige netop kommer frem den 1 April.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : JSC

Dato : 01-04-03 07:48

"Lars Villebæk" <lars@dykkerforum.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> under en række opsigtsvækkende undersøgelser -i trimix blandinger.
> Dykkerbranchen under sig over hvordan denne offentlige hemmelighed først

Nok fordi det kun er 1. april en gang om året

/Jørgen

Fra : Henrik Manley

Dato : 01-04-03 08:44

> [...]
> under en række opsigtsvækkende undersøgelser -i trimix blandinger.
> Dykkerbranchen under sig over hvordan denne offentlige hemmelighed først

Det er en gammel nyhed, men jeg troede faktisk at det var klister mærket der
gjorde det.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : JSC

Dato : 01-04-03 09:10

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en gammel nyhed, men jeg troede faktisk at det var klister mærket
der
> gjorde det.

Det er kun til at sikre den indledende kontakt, derefter må man over på rå
Helium

/Jørgen

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-04-03 09:52

Lars Villebæk <lars@dykkerforum.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6bbn7$1tat$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> under en række opsigtsvækkende undersøgelser -i trimix blandinger.
> Dykkerbranchen under sig over hvordan denne offentlige hemmelighed først

Pas nu på med denne potens når man er en Wassermann. I medicinsk terminologi
er en positiv Wassermann ensbetydende med at have syfilis

Allan Hansen

Fra : Lars Villebæk

Dato : 01-04-03 16:13

ROFL
Tak for tippet, det ene kan hurtigt føre det andet med sig

Lars