Mobilkabler?
Fra : brb

Dato : 01-04-03 07:19

Nogen der har hørt fra mobilkabler.dk på det seneste...

Han har ikke svaret mig i snart en uge nu..

Fra : Kent

Dato : 01-04-03 17:03

Hehe Tohomas er jo en travl mand.
Kan ikke sige det, men tror han er ved at flytte butikken eller sådan
noget..

Fra : brb

Dato : 01-04-03 18:23

Har snakket med ham, og det er lige præcis det der sker..

Fra : D9N

Dato : 03-04-03 12:06

Han skulle snart være igang igen...
er flyttet og var i går ved at få sine computere op *S*

D9N

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 03-04-03 13:09

Hejsa alle.

Vil lige starte med at sige undskyld til alle jer som ikke har fået svar.

TDC lovede opkoblingen oppe på den nye adresse i weekenden, men først idag
torsdag er systemet oppe igen. Derfor har alt stået totalt stille næsten en
uge, inklusive telefonen.

Alle ordrer ryger herfra idag torsdag og i løbet af fredag.

Tak for tålmodigheden.

--
---
Med Venlig Hilsen