Utæt forgaffel
Fra : Finn Andersen

Dato : 01-04-03 06:54

Hej

Efter flere års pause er jeg nu kommet på to hjul igen, Yamaha XV750, mit
nyindkøbte øg lækker lidt i det ene forgaffelben, er det ikke "bare" en ny
pakning og så er det lille problem klaret. Eller skal jeg til forhandleren
ca. 250 km borte for at få mine 50% garanti på problemet?

Mvh

Finn drøner derudaf med et smil

Yamaha XV750

Be careful out there.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-04-03 07:39

er det ikke "bare" en ny
> pakning og så er det lille problem klaret.
Jow det er der sikkert, og hvis du har en donkraft eller lignede du kan
løfte mcén forende med, skal du bare have forgaflen skruet af.
Du kan så også lige så godt skifte forgaffelolie med det samme

Vær opmærksom på om der er grater i dit gaffelben, da dette kan være en
årsag til at din pakdåse er utæt.

>Eller skal jeg til forhandleren
> ca. 250 km borte for at få mine 50% garanti på >problemet?

Hvis der er grater på gaffelbenet ville jeg, ellers villejeg lave det selv,
så man kan få skiftet forgaffelolien.

> Mvh
>
> Finn drøner derudaf med et smil

mvh