tagmateriale
Fra : slet WU47R

Dato : 31-03-03 23:03

Jeg skal have nyt tag, da mit over 40 år gamle eternittag er udtjent.
Jeg vil egentlig helst have et nyt eternittag igen, men mit store
spørgsmål er: Leveres eternitpladerne idag i en kvalitet, der er
tilfredsstillende, eller er der stadig problem med pladernes kvalitet
? Kommentarer ønskes.

Fra : albert

Dato : 01-04-03 17:22

Læste en artikel fornyligt, hvor der stod at Eternit stadig havde problemer
med håndbarheden (det var et eller andet råd)

Da jeg ikke kan få tegl pga min tagkonstruktion kræver let tag, bliver mit
valg decra når mine eternit ryger. Alterntiv er diverse stålplader +
skiffer

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 01-04-03 20:38

> [...]
>
> Da jeg ikke kan få tegl pga min tagkonstruktion kræver let tag, bliver mit
> valg decra når mine eternit ryger. Alterntiv er diverse stålplader +

God ide

Dansk Eternit tog jo også røven på alle deres kunder, da deres plader
svigtet.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-04-03 10:42

> bliver mit valg decra når mine eternit ryger. Alterntiv er diverse
> stålplader + skiffer

Stod og kiggede lidt på noget spansk natur skiffer der skulle på et tag
på hc. ørstedsvej kbh. (omkring nr 4-6). De ser nu godt ud sådant noget
skiffer.

/A

Fra : kurt.holst

Dato : 25-06-03 07:35

"Anders Majland \(Replace DOT with . in address for" skrev d. 02-04-03
10:42 dette indlæg :

> [...]
tag
> på hc. ørstedsvej kbh. (omkring nr 4-6). De ser nu godt ud sådant

Når du kommer til udskiftningsfasen, så kunne du også overveje Evergreen
med 30 års garanti, som pt koster omkring kr. 120,- m2 inkl. moms, eller
den billigere udgave EverTECH til omkring kr. 92,-, men EverTECH er uden
granulat og med 10 års garanti. Se evt. mere på :
www.tagsystem.dk/index1.html

/KGH

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-06-03 17:03

> [...]
> inkl. moms, eller den billigere udgave EverTECH til omkring kr. 92,-,
> men EverTECH er uden granulat og med 10 års garanti. Se evt. mere på :

Jeg vil nu ikke mene at stål/zincz-plader kan konkurrere med natur
skiffer på udseende .... Jeg tror også jeg vil kigge på "rigtige tegl"
inden jeg ville bruge stål på huset. På udhuset har jeg derimod brugt
stål trapezplader

--
Anders Majland
http://www.majland.org/hvolris