Dansk regnskabsprogram?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 31-03-03 22:37

Hej - jeg ved ikke lige om mit spørgsmål hører hjemme i den her gruppe, men
jeg kunne ikke lige finde nogen anden der passede bedre.

Er der nogen der ved om der findes et gratis dansk regnskabsprogram
beregnet til en lille virksomhed? Det behøver ikke at være noget stort
smart program der kan en masse vildt. Lagerføring er heller ikke
nødvendigt.

Mvh.
Martin

Fra : Frederiksen

Dato : 01-04-03 19:03

> [...]
> beregnet til en lille virksomhed? Det behøver ikke at være noget stort
> smart program der kan en masse vildt. Lagerføring er heller ikke

Tja - hvad med summasummarum? Ellers søg på www.eksperten.dk der har
spørgsmålet være tidligere.

Men ellers er C5 et suverænt program, men jo ikke gratis.

Mvh Maria

--

- Noget du ikke ved om C5? Så spørg.