OK fra Rødehavet
Fra : Lars Villebæk

Dato : 31-03-03 22:24

Hej Karsten,

Der er mange positive meldinger dernede fra.
Ingen problemer og ingen har mærket noget til krigen i området.

Husk at følge www.um.dk samt vejret på
http://www.weatheronline.co.uk/Egypt/SharmElSheik.htm

Mvh
Lars
http://www.dykkerforum.com

Fra: "Karsten Thygesen" <karthy-dated-1049133099.gjaggfdl@karthy.net>
Emne: Rødehavet netop nu?
Dato: 31. marts 2003 19:52

Hej

Er der nogen af jer, der har været i Rødehavet de sidste par uger?
Hvordan er status dernede, nu hvor krigen raser, og hvordan er vandet?

Jeg skal derned om en god uges tid, så....

Karsten

Fra : Karin Høgh

Dato : 05-04-03 09:00

Hej Karsten

Kommer netop fra Sharm, hvor krigen mærkes på den måde, at de har svært ved
at holde på turisterne. Vores dykkerguider blev fritstillede, fordi der var
for lidt at lave, og det var svært at samle folk til at tage på længere
ture. Jeg går ud fra, at hele rejsebranchen mærker nedgangen, men det rammer
meget hårdt i en by, som i den grad er afhængig af dykkerindustrien.

Men vejret er perfekt, og vandet er 23 grader.

God tur.

Vh.
Karin

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 05-04-03 20:03

Karin> Hej Karsten Kommer netop fra Sharm, hvor krigen mærkes på den
Karin> måde, at de har svært ved at holde på turisterne. Vores
Karin> dykkerguider blev fritstillede, fordi der var for lidt at
Karin> lave, og det var svært at samle folk til at tage på længere
Karin> ture. Jeg går ud fra, at hele rejsebranchen mærker nedgangen,
Karin> men det rammer meget hårdt i en by, som i den grad er afhængig
Karin> af dykkerindustrien.

Det er surt for dem. Vi skal på live-aboard, så der må da være både en
guide og basis for længere ture, men nu får vi jo at se. Måske er det
en fordel, at det ikke er så overrendt?

Karin> Men vejret er perfekt, og vandet er 23 grader.

Wouw!...Ikke ringe!

Tak for meldingen,
Karsten