Fransk Stavekontrol i Dk Office 2000
Fra : Brian Hansen

Dato : 31-03-03 21:52

Hej ..

Er der nogen der ved hvordan man får fransk stavekontrol til at virke i en
dansk office2000.
Den kommer med en fejl om at den mangler følgende dll filer :¨
Til grammatik msgr2FR.dll og msgrFR32.dll
Til stavekontrol mssp3FR.dll og mssp232.dll

Men hvor finder jeg dem, jeg har søgt på cd'erne og på microsofts hjemmeside
og diverse Dll søge maskiner uden held.

Håber nogen kan hjælpe !!!!

Fra : Søren Blom

Dato : 31-03-03 22:02

"Brian Hansen" <Brian@hansen.dk> skrev

> [...]
> dansk office2000.
>
> Men hvor finder jeg dem, jeg har søgt på cd'erne og på microsofts

Du kan købe den og stavekontrol på anden sprog i din boghandel. Der er Dansk
og Engelsk stavekontrol som standart i din Officepakke, andre sprog skal
købes særskilt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : hcma

Dato : 01-04-03 11:54

"Brian Hansen" <Brian@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Til stavekontrol mssp3FR.dll og mssp232.dll
>
> Men hvor finder jeg dem, jeg har søgt på cd'erne og på microsofts

Du skal købe Microsoft Proofing Tools, som har stave- og grammatikkontrol på
40-50 sprog, incl. fransk
m v h
HC