HJÆLP!!!
Fra : Jannick Nielsen

Dato : 21-03-01 00:48

Hej der,

Lad mig blot lægge ud med at slå fast, at jeg kan ikke programmere!
Derfor har jeg brug for hjælp.

Jeg ved ikke, om det jeg skal bruge er et script eller en applet.

Det er en mouse over effekt, som når jeg bevæger markøren over billede
A ændrer det til billede B, men samtidigt skal det ændre billede C
(som befinder sig i en anden celle i en tabel) til billede D.

Det kan lade sig gøre, jeg ved bare ikke hvordan. Kan du hjælpe?

Jannick

Fra : Rasmus Kjærem Nielse~

Dato : 21-03-01 07:54

Jannick Nielsen wrote:

> [...]
> (som befinder sig i en anden celle i en tabel) til billede D.
>
> Det kan lade sig gøre, jeg ved bare ikke hvordan. Kan du hjælpe?

du skal nok forvente at komme til at programmere lidt for at få det til at
virke...

det nemmeste er nok at klare det med et lille javascript...

en hurtig søgning på google efter "javascript onmouseover" giver:

http://www.google.com/search?q=javascript+onmouseover&hl=da&lr=

og "javascript tutorial"

http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&q=javascript+tutorial

så skulle du gerne kunne få det til at virke ret hurtigt...

--
Rasmus Kjærem Nielsen
Datamatiker, Stud. Scient. Datalogi