CD-ROM i PB 1400 virker ikke..
Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 21-03-01 00:33

Hej

Er der nogen her i gruppen der har hørt om at der skulle være problemer
med 12X speed Exp. bay i PB 1400. Jeg så at der var en på ebay, som
ville sælge netop samme model CD-ROM som min med samme fejlbeskrivelse
som min.
Min lyser lidt, men kører somregel ikke rundt og hvis den endelig gør
læser den alligevel ikke noget. Jeg har prøvet at rengøre øjet og pustet
lidt støv væk, zappet PRAM etc. men lige lidt hjælper det.

M.v.h.

Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-03-01 17:10

Jesper Hauge Jensen <iM@c.dk> wrote:

> Min lyser lidt, men kører somregel ikke rundt og hvis den endelig gør
> læser den alligevel ikke noget. Jeg har prøvet at rengøre øjet og pustet
> lidt støv væk, zappet PRAM etc. men lige lidt hjælper det.

slitage?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Jesper Hauge Jensen

Dato : 21-03-01 18:02

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> slitage?

Jeg ved det ikke, da jeg købte den sådan. Jeg har lånt en gammel SCSI CD som
jeg bruger indtil videre. Du har sikkert ret, men det kunne jo være at der
sad en eller anden derude og vidste at man bare skulle tabe den i badekarret
eller noget lignende for at få den til at virke igen.

M.v.h.

Jesper