Ny profil med galleri :-)
Fra : Torben Hansen

Dato : 31-03-03 16:39

Hej Alle..

Så har jeg langt om længe fået mig oprettet som bruger af dette forum.

Du kan se min cykel på :

Der ligger også et par billeder i mit galleri.

Hilsen Torben, Vejle

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 16:42

Torben Hansen wrote:

> Så har jeg langt om længe fået mig oprettet som bruger af dette forum.

Det var da på tide hehe

> Du kan se min cykel på :
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=253
>
> Der ligger også et par billeder i mit galleri.

Mums. Lækker Duc!

Hilsner,

Tony

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 31-03-03 19:47

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Det var da på tide hehe

> Mums. Lækker Duc!
>
> Hilsner,
>
> Tony

Ja det må man sige dejlig kværn, kræver nok lidt flere cash end jeg kan
mestre pt. :(
Men jeg kan da også mestre at være med i dette forum pr. igår :)

Hilsen Allan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 22:27

Allan Juul Larsen wrote:

> [...]
> kan mestre pt. :(
> Men jeg kan da også mestre at være med i dette forum pr. igår :)

Ja - men fryser den ikke lidt?

Hilsner,

Tony