T720 - grafik
Fra : J W Nielsen

Dato : 31-03-03 16:31

Hej !
Til firmaet har vi købt en hel del Motorola T720 - Der er jo en masse smarte
ting med screensaver og wallpaper.
Vi kunne godt tænke os, at lægge firmaets logo ind som wallpaper. Jeg har så
undersøgt, hvad et wallpaper er, og for mig at se, er det en gif-fil i
størrelsen 120x160... Sådan een kunne jeg vel godt lave i et eller andet
grafikprogram, men hvordan får jeg den over i telefonen: Den har jo
wap-adgang: Kan jeg så evt. lægge gif-en over på min hjemmside og downloade
den derfra... Eller kræves der et datakabel ?
Eller hvad ???

Mvh
Jørgen

Fra : Peter Elgaard

Dato : 01-04-03 21:34

Du har faktisk lige beskrevet en af måderne du kan gøre det på, nemlig ved
at smække billedet op på en hjemmeside og så taste URL adressen ind i din
wap browser på tlfen, under GET URL. :)
Lækkert nemt, men du skal bare huske at hvis det er til baggrundsbillede så
vil ikonerne på skrivebordet jo nok dække en del, så sæt du hellere den til
pause skærm :)

vh Peter E
mcfly@tdcadsl.dk