Udpunktering
Fra : Kildahl

Dato : 31-03-03 15:07

Hej

Hvordan laver man subj. i excel. Er dette muligt uden man skal holde
punktum-tegnet nede indtil man har gigt i fingeren. Jeg skal bruge det til
at overskueliggøre, hvilken tekst der hører til hvilke tal. Uden
udpunktering kan dette godt give en del forvirring.

PÅ forhånd tak.

/Michael

Fra : pre

Dato : 31-03-03 18:50

Excel har ikke den funktion, men det har Word så det er ofte kun et
spørgsmål om at udnytte mulighederne for at udnytte Word i Excel - og
omvendt.
Det kunne evt. også gøres via VBA.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Leo Heuser

Dato : 31-03-03 19:25

Hej Michael

Du kan gøre det ved at formatere cellerne med det
brugerdefinerede format

@*.

(snabel-a stjerne punktum)

Hvis du vil have et mellemrum, inden udpunkteringen
starter, gøres det således:

@ *.

Det tegn, der skal udpunkteres med, skrives efter stjernen.

Leo Heuser

Fra : Kildahl

Dato : 31-03-03 20:51

Kanon!!!!! Tak for hjælpen.......