Bug i Entourage?
Fra : Erik

Dato : 21-03-01 00:05

Er jeg den eneste, der synes, at Entourage ikke holder fast i
indstillingerne af, hvilke colums, der skal vises i ens inbox? Jeg
fjerner hver dag Links, Priority, og Categories, mens inden længe vises
de igen. What's up with that?

Erik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-03-01 17:11

Erik <bogus1974@hotmail.dk> wrote:

> [...]
> indstillingerne af, hvilke colums, der skal vises i ens inbox? Jeg
> fjerner hver dag Links, Priority, og Categories, mens inden længe vises

Indstillingerne er _ikke_ globale, de gælder for individuelle mapper.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-03-01 22:05

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Indstillingerne er _ikke_ globale, de gælder for individuelle mapper.

Nu vi er ved Entourage har jeg også et spørgsmål.

Jeg plejede at få mine "Tasks" vist i et lille vindue, når de var "Due"
(herligt med Dansk/Engelsk Også selv om Entourage ikke var åbent.
Man slår det til og fra i Control Strip'en, "Turn reminders on".

Well, det er nu ophørt med at virke. De vises kun når jeg starter
Entourage. Efter hver genstart er "Turn reminders on" sat til Off i
C-strip'en.

Nå, jeg gik på jagt efter en Prefenrence fil til Control Strip moduler,
men de findes vist ikke - ellers ville jeg have smidt den ud og prøvet
igen.

Muhhhligvis er det ophørt med at virke efter jeg skiftede til 9.1 ...
nogen der har oplevet det samme?

Noget siger mig i øvrigt at det er en funktion man skal downloade
separat, QuickView???? En ny download af den har nu ikke hjulpet. Har
prøvet Mactopia + knowledge base + MS' newsgroups.

Platinum G3/266/224 US 9.1

--
Min Olivetti skærm har en nikkel-piercing i powerknappen.
....Og min Micros*ft IntelliMouse Explorer er velsignet med et markant

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-03-01 22:41

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Noget siger mig i øvrigt at det er en funktion man skal downloade
> separat, QuickView???? En ny download af den har nu ikke hjulpet. Har
> prøvet Mactopia + knowledge base + MS' newsgroups.

Er udvidelsen "Office Reminders" slået til? (del af samme pakke som
Quickview og kontrolliniemodulet - pakken hedder i øvrigt Office
Reminders)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-03-01 22:18

> [...]

> Er udvidelsen "Office Reminders" slået til? (del af samme pakke som
> Quickview og kontrolliniemodulet - pakken hedder i øvrigt Office

Ja, en version 9.0 (2615) er slået til.

Jeg kan kun finde en "Microsoft Office QuickView" installer på
<http://www.microsoft.com/mac/download/default.asp>

Men nu jeg kigger nærmere på det, så bliver "Turn reminders on" faktisk
ikke slået til, når jeg vælger det i Control Strip modulets menu.
Harddisken kører et sekund (så det lyder som om der sker noget, vel
sagtens :) men kigger man i menuen igen, er det ikke slået til.

Hmm, jeg må vel bede Conflict Catcher tage mig i hånden, og se om der
skulle være noget der konflikter. Med mindre du - eller andre - lige har
et Office Quick Fix

Mojn, Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 23-03-01 22:28

> [...]

> Well, det er nu ophørt med at virke. De vises kun når jeg starter
> Entourage. Efter hver genstart er "Turn reminders on" sat til Off i

Hej,
Min virker stadig efter 9.1, men jeg får tit for mange reminder !! -
havde føs'dag den 21. feb., men får jævnligt reminder om at nu er det
snart min føs'dag igen - og det er ikke fordi den reminder mig om næste
år...i pref. er remind kun er sat til 7 dage inden...
--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-03-01 23:02

Michael Holm <kiaikidoRemove@mac.comRemove> wrote:

> [...]

> snart min føs'dag igen - og det er ikke fordi den reminder mig om næste
> år...i pref. er remind kun er sat til 7 dage inden...

Har du en Palme Pilot du Sync'er med?

Mojn, Thomas

PS: Tillykke

Fra : Michael Holm

Dato : 23-03-01 23:12

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Har du en Palme Pilot du Sync'er med?

Nej, desværre
har du da oplevet lignende med den ?

> Mojn, Thomas
>
> PS: Tillykke
Taks

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 24-03-01 01:20

Michael Holm <kiaikidoRemove@mac.comRemove> wrote:

> Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

[klippetiklip]

> Nej, desværre
> har du da oplevet lignende med den ?

Jep, jeg har et hyr med Lotus Notes vs. alt andet, så FUCK NOTES! har
jeg nu bestemt

Ja undskyld mit franske, men FUCK det :)

Så nu har jeg hyr med Entourage men det er vist rester fra fuckin'
Notes, Fuck Lotus Fuck!

> Taks

Hehe, må jeg anbefale George Carlin "Free Floating Hostility", det er
godt til at afreagere (som jeg vist har behov for

Napster har den ... stadig.

Mojn, Thomas