telefon terror fra mobiler der ikke er reg~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-03 13:20

min kusine ringede så fortvivlet at hun blev terroiseret med obskøne opkald
og sms fra en eller anden karektere afvigerne mand - hun havde forsøgt sig
på nette med at finde ud af hvem ham var men det eneste hun kunne se var at
hans mobil nr var 51845530 - hvilket angiveligt vil sige han har købt en
start kid på en tank station eller lignende.
er det overhovedet lovligt at drive terror på sine med mennesker pr. tlf. ?
eller retter det kan dte umuligt være men spørgsmålet er hvad er staffen ? §
osv.
da jeg forslog hende at sms dette retur til synderen.

Mv.
Bo M Mogensen

"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

Fra : Martin Christiansen

Dato : 31-03-03 13:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> hans mobil nr var 51845530

Er det ikke et Telmore nummer? Mit Telmore nummer ligger i hvert fald i
nærheden (5194xxxx)

--Martin.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-03-03 14:47

Martin Christiansen wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Er det ikke et Telmore nummer? Mit Telmore nummer ligger i hvert fald
> i nærheden (5194xxxx

HI Martin --- jow det kan da godt være - men ja det kan da være de har noget
info på manden
selv om han jo nok stadigt kan tegne anonymt abonoment - hvor man køber et
taletids kort som man bare sætter i ?
uden at skulle udfylde noget - det har jeg selv gjort .

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 31-03-03 15:03

> [...]
> start kid på en tank station eller lignende.
> er det overhovedet lovligt at drive terror på sine med mennesker pr. tlf.
?

Det var da voldsomt som I bliver chikaneret i din familie.

Dette er en politisag. Få hende til at gå ned på politistationen, - hun kan
jo tage telefonen med, så hun kan vise de SMSer hun har fået.
Umiddelbart vil jeg tro det er en dårlig ide, at hun selv kontakter ham
(altså svarer på SMSerne). Det vil sikkert blot give ham mere blod på
tanden.

/Per

Fra : Chokmah

Dato : 31-03-03 18:22

On Mon, 31 Mar 2003 16:02:40 +0200, "Per Christoffersen"
<pc@snydcomonto.dk> wrote:

>?
>
>Det var da voldsomt som I bliver chikaneret i din familie.

det kender ingen grænser :)
men tolerancen er heller ikke den bedste !

> [...]
>Umiddelbart vil jeg tro det er en dårlig ide, at hun selv kontakter ham
>(altså svarer på SMSerne). Det vil sikkert blot give ham mere blod på

ok logisk nok !

--
http://www.hot.ee/mastap/bush.htm

Fra : Mr K.

Dato : 31-03-03 16:31

§
> osv.
> da jeg forslog hende at sms dette retur til synderen.

Du ringer op til manden og udgiver dig for at være din kusines mand - med en
vred stemme antyder du at den trafik må ophøre øjeblikkeligt - få det gerne
til at lyde som om du præcist ved, hvem manden er og lad underforstået et
par trusler ligge i luften (pas på de ikke bliver for konkrete, da det vil
være strafbart).

Det virker som regel !

Venlig hilsen
Mr. K.

Fra : Chokmah

Dato : 31-03-03 18:31

On Mon, 31 Mar 2003 17:31:08 +0200, "Mr K." <knud@slethomsen.dk>
wrote:

> [...]
>par trusler ligge i luften (pas på de ikke bliver for konkrete, da det vil

ja hvis du lige kikker på gruppe navnet og mit indlæg - så gik
spørgsmålet på hvordan man greb det juridisk an havde også håbet på
nogen paragraffer - ( har hørt om en der fik 2 år for at krænke børn
med tlf terror - tviler dog på det er sandt )

jeg tviler lidt på topick værdien i dit indlæg ?
det kan du alternativt debtare med mig eller andre intereserede i
d.a.n - hvor jeg lige sætter en fut til

bedtse hilsner
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette
--
http://www.hot.ee/mastap/bush.htm

Fra : Mr K.

Dato : 31-03-03 21:37

"Chokmah" <Chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen paragraffer - ( har hørt om en der fik 2 år for at krænke børn
> med tlf terror - tviler dog på det er sandt )

Jeg gik ud fra at du (kusinen) ville have problemet løst - og så er min
metode langt mere effektiv end at køre et eller andet langt juridisk
tovtrækkeri, som vil indblande politi, domstole og meget mere.

> jeg tviler lidt på topick værdien i dit indlæg ?
> det kan du alternativt debtare med mig eller andre intereserede i
> d.a.n - hvor jeg lige sætter en fut til

Jeg synes du skal holde op med de forsøg på at flytte rundt med
diskussionerne - det får dem ikke til at forsvinde.

Venlig hilsen
Mr. K.

Fra : Chokmah

Dato : 01-04-03 15:54

On Mon, 31 Mar 2003 22:37:18 +0200, "Mr K." <knud@slethomsen.dk>
wrote:

> [...]
>metode langt mere effektiv end at køre et eller andet langt juridisk
>tovtrækkeri, som vil indblande politi, domstole og meget mere.

det er muligt du troede det - men før du går i gang på usnet og
begynder at skrive i de forskelige gruppe kunne du med fordel ointere
dig om derres fundas da det såre enkelt er temligt praktisk man
debatere emnet inde for ( fundassen ) = hvad gruppen er oprettet til !
dine svar indikere at det er en visdom du har til gode at erkende.
da jeg med nærværende postning søger at få afklaret hvordan man rent
huridisk forhold sig til tlf. terror - hvorpå du komme med en
redegørlse for hvad man kunne gøre der ikke har noget med jura at gøre
og derfor rigmeligtvis må betragtes som en fejl postning der i bedste
fald hvis den skulle være menings fuld - så skulle der være sat en fut
til en gruppe hvorpå der kunne gives et fundas mæsigt fornuftigt svar
-

>Jeg synes du skal holde op med de forsøg på at flytte rundt med
>diskussionerne - det får dem ikke til at forsvinde.

det er mulig du synes det - men at emnet er i harmoni med det forum
hvor det debateres er nu den måde hvorpå det fungere bedst og brænder
man nok for at følge debaten til dørs så kan man nok finde ud af at
følge en fut til relevant forum !

Mv.
Bo M Mogensen

xfut =dk.admin.netikette