Vegetarpølser
Fra : Nette

Dato : 31-03-03 12:37

Hej gruppe

Er der een der ved, hvor henne af i Århus, man kan få vegetarpølser, når man
er træt af at betale de hampre priser de tager i helsekostforretningerne?

Nette

Fra : Louis Rasmussen

Dato : 31-03-03 15:24

Fra : Nette

Dato : 04-04-03 09:40

"Louis Rasmussen" skrev i en meddelelse
> [...]

I know, men pointen var egentligt at jeg kunne sige "Så nu drøner jeg lige
ned efter nogle pølser og så får vi en hurtig hotdog i dag"....*S*

Nette

Fra : Jan Poulsen

Dato : 31-03-03 19:18

> [...]
man
> er træt af at betale de hampre priser de tager i helsekostforretningerne?

Hej Nette...

Hvis det er Nutana's produkter du har i tankerne, kan jeg anbefale
Superbrugsen på Vesterbro Torv i Århus. De har et rigt udvalg af Nutana's
Vegetariske produkter.
Endvidere har Salling Super også en del - også af de frosne vege produkter.
Og skulle du endelig komme forbi Bilka i Tilst, har de Soya-frankfurtere fra
Nutana

Med venlig hilsen

Jan

Hamduved's Vegetariske Opskrifssamling
http://www.hamduved.dk/

Fra : Nette

Dato : 04-04-03 09:39

"Jan Poulsen" skrev i en meddelelse
> [...]
produkter.
> Og skulle du endelig komme forbi Bilka i Tilst, har de Soya-frankfurtere

Hej Jan

Mange tak for dine ideer, jeg vil kigge efter dem næste gang jeg er i
nærheden af disse steder. For min skyld behøver det nu egentligt ikke være
Nutanas

Nette