T-Shirts - levering
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 12:26

Hej alle,

De af jer, der har bestilt 2 eller flere DFM T-Shirts kan forvente at de
kommer frem på onsdag. PostDanmark leverer emballagen til mig i morgen (de
havde lovet mig den allerede i dag) og jeg har allerede sorteret alle
bestillingerne så de bare skal kastes ned i æskerne og sendes afsted.

De af jer som kun har bestilt een T-Shirt skulle meget gerne have modtaget
den allerede.

I løbet af den næste par dage vil jeg offentliggøre en liste over hvilke
størrelser der er T-Shirts til overs i således at dem, der ikke nåede at
være med fra starten alligevel får en chance for at få fat i denne
fantastiske T-Shirt

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Oros

Dato : 31-03-03 14:27

Tony Lorentzen wrote:
> De af jer som kun har bestilt een T-Shirt skulle meget gerne have
> modtaget den allerede.

Ups! Jeg har endnu intet set her hos mig!?

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 31-03-03 15:04

> Ups! Jeg har endnu intet set her hos mig!?

Min kom lørdag - 9632 "Det mørke jylland" - Godt arbejde !

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 16:23

Oros wrote:

> Ups! Jeg har endnu intet set her hos mig!?

Lige akkurat din er faktisk blandt dem jeg stadig har liggende. Jeg tror jeg
glemte den da jeg sendte de andre eller også kunne jeg ikke lige se at du
havde indbetalt da jeg pakkede dem.

Anyway - PostDanmark kom med kasserne netop som jeg havde skrevet indlægget
tidligere. Så jeg har brugt resten af dagen på at pakke og så ryger de
afsted i morgen. Tjek her engang:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/postmandtony.jpg

Hilsner,

Tony

Fra : Oros

Dato : 31-03-03 19:09

Tony Lorentzen wrote:
> Lige akkurat din er faktisk blandt dem jeg stadig har liggende. Jeg
> tror jeg glemte den da jeg sendte de andre eller også kunne jeg ikke
> lige se at du havde indbetalt da jeg pakkede dem.

Ok, rart at vide inden man skaber sig åndssvagt oppe på posthuset! ;)
Jeg var dog hurtigt ude med indbetaling samt bestilling, men var lidt
skråsikker på hvor nem "jeg" ville være at gennemskue i pøblen. Brugernavn,
nickname og den problemstilling. Håber da jeg alligevel fik gjort det klart.

> [...]
> indlægget tidligere. Så jeg har brugt resten af dagen på at pakke og
> så ryger de afsted i morgen. Tjek her engang:

Flot arbejde, jeg holder bare vejret lidt endnu! ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe incl. gaffa
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : --=Stone=--

Dato : 31-03-03 21:48

> [...]
indlægget
> tidligere. Så jeg har brugt resten af dagen på at pakke og så ryger de

Stilet nok.... er de til mig.....

Ser frem til at få mine T-Shirts ( forhåbentlig i XL... tony..)

Steen
CB1100F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 22:26

--=Stone=-- wrote:

> Stilet nok.... er de til mig.....

Ja - en af dem

> Ser frem til at få mine T-Shirts ( forhåbentlig i XL... tony..)

Jeps! Der er 2 stk i XL på vej!

Hilsner,

Tony

Fra : brian jensen

Dato : 01-04-03 12:06

hvor kan man lige se et billede af de så omtalte tshirts det kunne da være
man skulle ha en af de resterende

Brian

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-03 12:24

brian jensen wrote:

> hvor kan man lige se et billede af de så omtalte tshirts det kunne da
> være man skulle ha en af de resterende

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tshirts.asp

eller

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/dfmtshirt.jpg