Saltning i Nordjylland
Fra : Janner

Dato : 31-03-03 11:33

Hørte i radio avisen at de havde saltet vejene ... nogen der kan bekræfte
eller afkræfte dette ? Der var engang en eller anden side med info omkring
de danske veje ....

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 31-03-03 11:40

Janner wrote:

> Hørte i radio avisen at de havde saltet vejene ... nogen der kan bekræfte
> eller afkræfte dette ? Der var engang en eller anden side med info omkring
> de danske veje ....

- det er da meldt en smule regn i morgen
www.vintertrafik.dk

/Bjørn

Fra : Dunant

Dato : 31-03-03 11:43

"Janner" skrev d. 31-03-03 11:33 dette indlæg :
> [...]
bekræfte
> eller afkræfte dette ? Der var engang en eller anden side med info

Jeg kan da bekræfte at jeg mødte en saltvogn ved 07 tiden i morges, uden
for Aars....

http://www.kandu.dk/

Fra : flemsus

Dato : 31-03-03 13:45

"Janner" <uname@it.com> wrote in message news:b695gi$rq8$1@sunsite.dk...
> [...]
> eller afkræfte dette ? Der var engang en eller anden side med info omkring

Inde på Vintertrafik kan man se at der blev saltet kl.4 i morges her omkring
Aalborg.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-03-03 14:05

Uha, deprimerende læsning. Nord for Silkeborg, 23/3, syd for 20/3 og på Fyn
d. 23/3.

De har åbenbart noget salt de skal af med.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 31-03-03 15:19

> Uha, deprimerende læsning.

Øv - jeg troede ellers at jeg fik vasket alt vintersaltet af i sidste
uge. Ofrede endda 30kr på Q8's vaskeplads til formålet

/A

Fra : Finn Andersen

Dato : 31-03-03 22:01

Hva.. fanden tænker de saltbiler dog på, hvis de tænker!!! det er sgu da
ikke vinter længere, er det ukrudts bekæmpelse de er gået i gang med eller
hva? De skulle skamme sig. fy da....

Ses derude et eller andet sted.

Finn
Yamaha XV750

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-03-03 22:27

Finn Andersen wrote:
> Hva.. fanden tænker de saltbiler dog på, hvis de tænker!!! det er sgu da
> ikke vinter længere, er det ukrudts bekæmpelse de er gået i gang med eller
> hva? De skulle skamme sig. fy da....

De har et budget de skal bruge, ellers får de ikke så meget salt til
næste år ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-04-03 08:00

Bruger man virkelig det system endnu.....??

Men det er jo også kun miljøet det går ud over (og vores MC'er)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-04-03 08:02

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Bruger man virkelig det system endnu.....??
> Men det er jo også kun miljøet det går ud over (og vores MC'er)

Jeg ved det ikke, men det kunne da godt lyde sådan ...

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Brian W.

Dato : 02-04-03 15:20

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Bruger man virkelig det system endnu.....??
>
> Men det er jo også kun miljøet det går ud over (og vores MC'er)

Jebs .
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Brian W.

Dato : 02-04-03 15:19

Finn Andersen wrote:
> Hva.. fanden tænker de saltbiler dog på, hvis de tænker!!! det er
> sgu da ikke vinter længere, er det ukrudts bekæmpelse de er gået i
> gang med eller hva? De skulle skamme sig. fy da....

Desværre er der jo nogle bilister der glemmer at det er glat når der er
minusgrader, og det er jo for deres skyld de salter. hvis det var for vores
skyld stoppede de 1 marts .
Endvidere er det stadig koldt, så man skal pakke sig godt ind når man kører.
Var nemlig ude idag omkring Pøt Mølle.