Laser Lite ørepropper
Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-03-03 10:26

Er der nogen herinde, der har noget praktisk erfaring med Laser-Lite
ørepropperne fra Howard Leight?

Kig her:
<http://www.howardleight.com/cgi-bin/WebObjects/HLSite.woa/wa/product?key=la
serlite>

Jeg har selv et par liggende, men har ikke haft lejlighed til at
langtidsteste dem endnu. Umiddelbart føles de ikke generende i ørerne, ca.
som MultiMax. Det føles også som det samme materiale som MultiMax.

De er lidt billigere, og så er dæmpningen i de kritiske frekvenser lidt
bedre end Multi Max. Efter hvad jeg kan huske, så lå de dominerede
frekvenser i vindstøj ved motorcykelkørsel omkring 4kHz, og der dæmper
Laser-Lite ca. 5dB mere.

Jeg tænkte på at bestille sådan en kasse med 200 stk. og sælge dem til
interesserede der har lyst til at afhente i Aalborg. Der er garanteret flere
heroppe, der er interesserede i nogle gode, billige ørepropper og som
alligevel ræser rundt om Aalborg om søndagen.
Jeg tror jeg at jeg kan sælge ca. 25 par for 50,-, det afhænger lidt af hvad
de tager for at sende dem.

Til Poul Tyrrell: Det er ikke for at gøre dig arbejdsløs, men for at de
interesserede omkring Aalborg kan spare portoen hvis de vil.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 31-03-03 18:43

"Martin Sørensen" <moso01@kom.FJERNauc.dk> skrev i en meddelelse

> Til Poul Tyrrell: Det er ikke for at gøre dig arbejdsløs, men for at de
> interesserede omkring Aalborg kan spare portoen hvis de vil.

Hej Martin,

Jeg har absolut ikke spor imod at blive gjort arbejdsløs

Brugte det meste af aftenen i går med at svare på mails og pakke propper i
breve. Også brugt en time i dag.
Til gengæld fik jeg jo så også sikret mig selv en sending.

Det kan være, at jeg tøffer omkring en dag og prøver Laser Lite propperne.
Er jævnligt omkring de kanter.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-04-03 23:16

> [...]
> Jeg tænkte på at bestille sådan en kasse med 200 stk. og sælge dem til
> interesserede der har lyst til at afhente i Aalborg.

Så har jeg bestilt pakken og venter blot på at modtage dem. Er der derfor
nogle omkring Aalborg der vil købe nogle, så er de snart til salg. Jeg
regner med en pris på ca. 2,- pr. par. Så kan folk også købe det antal de
lyster.

--
signing off.. Martin Sørensen