Kapitalforklaring
Fra : Leif Jensen

Dato : 31-03-03 09:38

Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed som ikke er i virksomhedsordningen.

På min udvidede selvangivelse står at jeg skal indsende årsregnskab og
kapitalforklaring.
Årsregnskabet har jeg styr på, men hvad er en kapitalforklaring ?

Mvh
Leif Jensen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 31-03-03 11:19

Leif Jensen wrote:

> Årsregnskabet har jeg styr på, men hvad er en kapitalforklaring ?

Såden en her:
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=70923&ov_id=0

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Camillo

Dato : 03-04-03 14:07

"Leif Jensen" skrev d. 31-03-03 09:38 dette indlæg :
> [...]
> kapitalforklaring.
> Årsregnskabet har jeg styr på, men hvad er en kapitalforklaring ?

En kapitalforklaring er en forklaring på din formue/gæld primo +
indtægter/udgifter i året samt formue/gæld ultimo.

På den måde kan skattevæsenet kontrollerer privatforbrug, og "snuse" sig
frem til evt. uganda-dollars

http://www.kandu.dk/

Fra : Camillo

Dato : 03-04-03 14:22