Må ikke kunne se program i job liste
Fra : Britt Malka

Dato : 31-03-03 08:11

Goddag,

For nogle venner, der har en besøgende, der uden videre overtager
deres computer, er jeg i gang med at lave en "blå skærm". Skærmen er
let lavet, og den kan kun fjernes ved en genvejstast, som vennerne
får. For den besøgende skal det se ud som om, computeren er i stykker.

Imidlertid kommer den jo frem, når man tater ctrl+alt+delete.

Jeg har set adskillige af de små programmer, der kører fra
systembakken/meddelelses området, at de ikke kommer frem på joblisten,
når man taster ctrl+alt+delete, så det må kunne lade sig gøre, også
selv om man som jeg bruger Windows 2000.

Den visual basic funktion, jeg har fundet på nettet, virker ikke til
Win2000

Er der nogen her, der har et bud?
Britt Malka
Vil du modtage ugebrevet med tips og tricks? Læs mere på http://www.malka.it/idg/tips.html