Copy-Dan og Koda...hvad er dog det?
Fra : Aragorn

Dato : 31-03-03 06:57

Hejsa.

Jeg er kommet ind på et forum, hvor vi er kommet i gang med at snakke Koda
og Copy-dan, men hvad er det egentlig for nogle størrelser, hvad går det ud
på, og hvor kan jeg finde en lovmæssig forklaring på internettet? Meget
gerne noget a la <http://www.teori.dk/loven/bodetaksteripolitisager.htm>,
blot om Copy-dan og Koda.
Jeg har prøvet at google efter begge dele, men kan ikke rigtigt finde noget
om det nogen steder - ihvertfald ikke udførligt forklaret.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-03-03 09:31

Har du prøvet på de to mest indlysende adresser: http://www.koda.dk og
http://www.copy-dan.dk?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Aragorn

Dato : 31-03-03 15:24

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

Koda

> Har du prøvet på de to mest indlysende adresser: http://www.koda.dk og
> http://www.copy-dan.dk?
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Hej Kim.

Nej selvfølgelig har jeg ikke det *gnæk*, takker mange gange.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk