MC Revyen 2003
Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-03-03 22:14

Er denne udkommet?

Jeg har ikke set den nogle steder. Har den en hjemmeside?

Didrik

Fra : Christian Knudsen

Dato : 31-03-03 07:09

Jens Dskrev:

> MC revyen 2003 - Er denne udkommet?
>
> Jeg har ikke set den nogle steder. Har den en hjemmeside?

ikke så vidt jeg ved... 2002 er vidst heller ikke på nettet :(

mvmch
christian

Fra : Bjørn S

Dato : 31-03-03 07:36

Christian Knudsen wrote:

> ikke så vidt jeg ved... 2002 er vidst heller ikke på nettet :(

Nu var vel spørgsmålet snarere om den var til køb i en kiosk eller andet
;-0

/Bjørn

Fra : Christian Knudsen

Dato : 31-03-03 21:30

> Nu var vel spørgsmålet snarere om den var til køb i en kiosk eller andet
> ;-0

Hmmm.... der var jeg vidst lidt for hurtig.....

mvmch
christian - fattig studerende....

Fra : Kim Persson

Dato : 31-03-03 08:06

udkommer vistnok først til maj- så koldt vand i årene...

> ikke så vidt jeg ved... 2002 er vidst heller ikke på nettet :(

jeg har set den på nettet et sted.....2

mvh Kim

Fra : Biker-Torben®

Dato : 31-03-03 11:14

> jeg har set den på nettet et sted.....2

Ja, forskellige personer har i tidens løb indscannet nævnte publikation og
lagt den på nettet.
Men forlaget, som udgiver MC Revyen, er selvsagt ikke særligt begejstret for
denne ellers venlige gestus, så efter henvendelse fra forlagets advokater
plejer siden at forsvinde igen ret hurtigt...

Biker-Torben

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-03-03 12:13

Biker-Torben® wrote:

> [...]
> begejstret for denne ellers venlige gestus, så efter henvendelse fra
> forlagets advokater plejer siden at forsvinde igen ret hurtigt...

Hvilket vel egentligt er ganske forståeligt.

Jeg arbejder faktisk på noget lignende for tiden - men det kommer I til at
høre mere om meget snart

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 31-03-03 19:32

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Er denne udkommet?
>
> Jeg har ikke set den nogle steder. Har den en hjemmeside?

Jeg mener at den kommer en gang i denne uge.

mvh
Carsten