Unlock R600
Fra : Johannes Svinth

Dato : 30-03-03 20:08

Findes der et program til at unlocke en R600 som virker Win.XP og hvor kan
man finde den?
MVH Johs

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 30-03-03 21:35

"Johannes Svinth" <svinth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et program til at unlocke en R600 som virker Win.XP og hvor kan
> man finde den?
> MVH Johs

Det gør der så vidt jeg ved ikke.hvis det kun er en enkelt kan du benytte
remote unlock fra f.eks. www.gsmhacking.com .Du kan osse investere i
Terminator som kan risikere at ødelægge din tlf og er halvdyr i Danmark ,ca.
1800,- eller DIV , et andet program som er helt dyrt, ca. 3000,- kan dog
findes billigere i udlandet.Denne ødelægger ikke telefoner.Ingen af dem
fungerer med sikkerhed i XP.Det gør klientprogrammet til remote unlock
derimod, men det kræver selvfølgelig et datakabel til Mobilen + pris på en
log til serveren..

I øvrigt er jeg i besiddelse af en DIV dongle som kan unlocke din R600 med
sikkerhed, så du er velkommen til at kontakte mig.

Mvh. Lars
www.12unlock.dk