GeForce 2 GTS 32Mb Vs 64Mb ???
Fra : Ham Selv

Dato : 20-03-01 23:06

Jeh har lige et lille spørgsmål

hvad er forskellen på disse to kort uder over de 32mb extra og prisen ???
preformec ??

Morten

Fra : JK

Dato : 21-03-01 09:12

"Ham Selv" <Mortne***@not.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er forskellen på disse to kort uder over de 32mb extra og prisen ???
> preformec ??

Jeg ved faktisk ikke hvad den store performanceforskel sq være, men jeg har
hørt (et sted) -at der slet ikke er udviklet spil (endnu) som gør brug af de
ekstra 32MB - så det er sikkert lidt li'som at ha' en Porche uden benzin

/JK

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-01 13:23

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> så det er sikkert lidt li'som at ha' en Porche uden benzin

Narh, så ville den slet ikke kunne køre. Det er mere som om at have en
Porche i Kbh.. Den kan klare over 200 km/t men man må max. køre 50 de fleste
steder.

--
Bjarke Andersen

Fra : Daniel Andersen

Dato : 21-03-01 17:29

> Narh, så ville den slet ikke kunne køre. Det er mere som om at have en
> Porche i Kbh.. Den kan klare over 200 km/t men man må max. køre 50 de
fleste
> steder.

Det må være li'som at ha' en færge med en Porsche på, og først når Porschen
kommer af, så kan den få lov at gå de ca. 70 Km/t den kan på toppen - En
Trabant derimod havde bare rykket derudaf - Den lette plastik karosse ruster
heller ikke, og med en moment på en 10-11 mia. , så er det bare ned over
grænsen og hente billig geværolie inden det også bliver forbudt import fra
Polen...

Ja Hej!

Fra : Christian Holst

Dato : 22-03-01 00:06

måske lidt offtopiv .. men hvor køber du denne geværolie har brug for lidt
til min køling af min skærm da denne lige er blevet oc'et til 1Ghz?

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 21-03-01 22:48

det kan godt være det er som at køre 70 i i STOR bil, men PT er det sådan =
hvem ville ikke gerne sidde bag rattet på den store bil ? =
der er også nogen som har store biler, som ikke engang selv gider køre dem

uanset om man bruger de Xtra 32mb ram til, er de der, HVIS man lige skal
brude dem, og de er just meget dejlige at ha' hvis man lige skal vide om ens
PC nu også virker i 3Dmarks2001 - LMAO

johnny - der køre STOR bil på prøveskilte lol

PS hellere kun bruge det halve og gemme lidt , end fyre det hele af og tro
det man gjorde var det maksimale.

PSS 32 er godt - 2 x 32 er DOBBELT SÅ GODT

KØB 64 mb det ser skide godt ud i benchmark tests

Fra : Peter Arnholm

Dato : 01-04-01 13:44

"Ham Selv" <Mortne***@not.dk> skrev i en meddelelse
> Jeh har lige et lille spørgsmål
>
> hvad er forskellen på disse to kort uder over de 32mb extra og prisen ???
> preformec ??

Med et 64MB kort er hastigheden hurtigere end et 32MB kort, når opløsningen
er høj (1024x768+).
I FSAA er der også en hastigheds forøgelse.
--
Peter A