Ang 4 locks på t68i
Fra : Nyk M Unlock

Dato : 30-03-03 18:47

Jeg har en som kom med en eri t68i som havde 4 locks og når jeg forsøger at
taste de forskellige koder ind skriver den

*not alowed*

min dongle er den med simkort læser..men uden simkort

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 30-03-03 21:19

Hej
Årsagen er så vidt jeg ved enten at Terminator ikke understøtter alle SW
versioner i SonyEricsson eller at hex filen der er flashet ned i
PIC(programmerbar chip) i dongle ikke understøtter alle Terminator
versioner.Terminator v1.2 og 1.6 skulle være sikre men jeg er ikke
overbevist så jeg har investeret i DIV dongle, den kan nemlig som den eneste
reparere 4 locks closed forårsaget af Terminator.Hvis du skulle vælge at
opgradere din dongle til DIV med et Java SIM kort fra Schlumberger , er
dette lige så dyrt som at købe en fuld Dongle med kabler ,soft osv. Jeg har
selv undersøgt det.I øvrigt synes jeg det nærmer sig optrækkeri at danske
hjemmesider sælger denne Terminator for den næsten vanvittige pris af 1800
kr og så kan man ikke engang føle sig sikker på at den ikke ødelægger
telefoner(måske deraf navnet Terminator)!!

Mvh. Lars

Fra : helloo.dk

Dato : 31-03-03 11:54

"12Unlock.Dk" <12unlocked@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr og så kan man ikke engang føle sig sikker på at den ikke ødelægger
> telefoner(måske deraf navnet Terminator)!!

Jeg har forstået det sådan at selve dongelen ikke fejler noget. det er det
program man bruger dertil der ikke er perfekt. Men bruger man kun version
1,6 sker der ikke noget. så derfor er det ikke dongel'en der fejler noget.

Dan
--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 01-04-03 09:41

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dan
> --
> helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Hej Igen!
Så synes jeg det er påfaldende at Brian fra Nykøbing var her igår med en
T68i som havde 4locks closed forårsaget af Terminator No4locks(alias v1.6)
med SIM holder som er købt i DK for det beløb som jeg har nævnt tidligere

Lars