Puch Monza olie - Forgaffel
Fra : Biz

Dato : 30-03-03 18:33

Nogen der ved hvor meget og hvilken slags olie,
der skal i en Puch monza juvel's forgaffel teleskoper ??

VH Tobias

Fra : Erling Jensen

Dato : 31-03-03 05:54

Diverse der handler med reservedele til knallerter har også en speciel olie
der er beregnet til forgafler, der er heller ikke så dyrt, jeg er ikke klar
over hvor meget der skal i hvert rør da jeg prøver mig lidt frem, men mon
ikke det er omkring 150 ml i hvert rør, cirka !

Erling

Fra : Biz

Dato : 31-03-03 12:10

Jeg takker for hjælpen.

VH Tobias

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 31-03-03 16:02

"Biz" <tobias86@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor meget og hvilken slags olie,
> der skal i en Puch monza juvel's forgaffel teleskoper ??

I manualen står der 0,12 liter pr. gaffelben, SAE 30
mvh tp

Fra : Erling Jensen

Dato : 31-03-03 17:19

Jeg takker for den rigtige oplysning,