Trailer sælges
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-03 16:28

Lukket trailer, Brenderup Cargoliner 205, lukket, rød, bagklap, oplukkeligt
tag, 500/275 kg, næsehjul, tagræling, '02, flot, uden ridser, velegnet til
musiker let at ændre til hundetrailer m/m ladmål 130 x 200 cm højde 100 cm
kr. 12.000

Fra : HHIST

Dato : 31-03-03 15:37

Her er et spørgsmål af de bedre:
Hvorfor sætter du traileren tilsalg her hvor du godt ved det ikke hører
hjemme.
Når du et minut tidligere har sat den til salg hvor den hører hjemme nemlig
dk.marked privat.
Det kunne jeg godt tænke mig at se en fornuftig forklaring på.
FC

Fra : Gefli

Dato : 02-04-03 18:59

"HHIST" <husoghave@mail.men-ingen-spam.dk> skrev i en meddelelse
> Her er et spørgsmål af de bedre:
> Hvorfor sætter du traileren tilsalg her hvor du godt ved det ikke hører
> hjemme.

Måske en med CV gerne vil købe den!

> Når du et minut tidligere har sat den til salg hvor den hører hjemme
nemlig
> dk.marked privat.

Ikke alle kigger der.

> Det kunne jeg godt tænke mig at se en fornuftig forklaring på.
> FC

Det kunne jo være at hun gerne ville sælge den!

Erik

Fra : Carsten Stage

Dato : 02-04-03 19:08

Gefli wrote:

> Måske en med CV gerne vil købe den!

> Ikke alle kigger der.

> Det kunne jo være at hun gerne ville sælge den!

Suk...

Det kunne også være at der var en kok der var interesseret, derfor i
d.k.mad+drikke - og måske også en der var syg kunne bruge den, derfor i
helbredsgruppen o.s.v...

Al handel hører /kun/ til i markedsgrupperne - og som regel kun i en af dem.

Hvorfor sker det igen og igen at brugere kaster sig ud i at bruge noget helt
uden at sætte sig ind i hvad det er for noget - og det til gene for de mange
der er daglige brugere af usenet der følger den netikette der er bred
enighed om...

Se meget mere om nyhedsgrupperne / usenet på http://usenet.dk

FUT news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar på dette havner i
rette gruppe for netikettedebat - med mindre at man aktivt forhindrer det.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Gefli

Dato : 03-04-03 16:29

Suk...

Det kunne jo også være at det langsomt er ved at være sjovt at irritere
netbetjentene der ikke ser igennem fingre med noget der ikke er korrekt. Med
mindre det passer netbetjentene at diskutere ikke relevante ting.

Erik

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-04-03 20:02

Gefli wrote:

> Det kunne jo også være at det langsomt er ved at være sjovt at
> irritere netbetjentene...

Dumt!

> ... der ikke ser igennem fingre med noget der ikke
> er korrekt.

Sludder.

> Med mindre det passer netbetjentene at diskutere ikke
> relevante ting.

Sludder igen - hvis du hentyder til DCU er det ganske relevant, omend ikke
tilladt i følge fundats.

At man bevidst ignorerer de generelle spilleregler på usenet er almindelig
dumt - som for eksempel at ignorere en FUT der ellers ville have ledt
debatten over i den gruppe der er lavet til formålet. Det ligner et bevidst
forsøg på at lave støj og ikke andet.

Følg anbefalingen om at læse mere på http://usenet.dk til glæde og gavn for
alle - inklusive dig.

FUT news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar på dette havner i
rette gruppe for netikettedebat - med mindre at man aktivt forhindrer det og
dermed bevidst tilsidesætter de gældende "regler" på usenet.

Carsten

Fra : Sune

Dato : 04-04-03 09:33

"Gefli" <Nothing@nothing> skrev i en meddelelse

> Suk...
>
> Det kunne jo også være at det langsomt er ved at være sjovt at
irritere
[cut]

Altså "netbetjentene er dumme" derfor har du besluttet at irritere alle
?

Sune

Fra : RSL

Dato : 01-04-03 08:51

"Marian Nielsen" <marian_nielsen(snabel-a)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> musiker let at ændre til hundetrailer m/m ladmål 130 x 200 cm højde 100

HVOR DUM MÅ MAN VÆRE!!!!!