Mac "tester" søges
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-03-03 16:38

Jeg er en stakkels webdesigner som søger et par mac venner som kan komme med
lidt hjælp og teste lidt på mac.

Har ikke selv mac endnu, så det er lidt i blinde jeg koder pt.

Kontakt
icq 16954686
msn JanEmil@hotmail.com
mail info@webmasteren.dk

Lige for tiden er det en scrollbar på en popup jeg ikke kan få væk i mac
IE - jeg har hørt den er der, men kan jo ikke selv se den på pc.

Jan

Fra : Tom Dissing

Dato : 30-03-03 16:59

Det hænger som regel sammen med at pixels bredde - og størrelse !? - ikke
helt er den samme på en mac, som den er på en pc ex. IE på mac arbejder
stadig I 72 dpi contra PC der kører ?? 96 DPI !?
Tom

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-03-03 17:09

Har du tid til at se 5 min på side kunne jeg godt bruge lidt hjælp.
Hvis du har Mac med IE 5.

>pixels bredde - og størrelse
Da alt er angivet i pixels skulle den vel scalere alt lige meget ned - eller
hvad?

Jan

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 30-03-03 17:23

Problemet er løst.

Jeg takker de flinke Mac folk for hælpen.

Jan