Mørkegrøn regnvandstønde
Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 30-03-03 15:14

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en pæn mørkegrøn regnvandstønde ?

Alle dem jeg har set er skrigende lysegrønne og det synes
jeg ikke pynter i haven !

Venlig hilsen
Iens Ulrik Iuel

Fra : MFN

Dato : 31-03-03 19:14

Nej jeg ved ikke lige hvor du kan finde en mørkgrøn model. Men jeg kan da
fortælle at jeg selv var træt af den hidsig-grønne farve, så jeg malede den
med Gori 88 træbeskyttelse i svenskrød der passer til mit hus ...... det er
blevet vældig godt.

Michael F.

Fra : Søren

Dato : 31-03-03 19:41

Prøv et Byggemarked, jeg fik en mørkegrøn m.sort låg
hos Trægården i Kås. Søren

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 31-03-03 20:21

"Iens Ulrik Iuel" <iui@mail.dk> wrote in message
> [...]
?

> Alle dem jeg har set er skrigende lysegrønne og det synes

Jeg så en hel stabel mørkegrønne regnvandstænder i Bilka i Hundige i dag.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-03-03 22:14

> Jeg så en hel stabel mørkegrønne regnvandstænder i Bilka i Hundige i dag.
>
> Henrik

Det må have været et underligt smil.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 01-04-03 20:12

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> Det må have været et underligt smil.....
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

Ja, men så skulle du bare have set de to trilleører der var ved siden af

Henrik

Fra : Calle.

Dato : 01-04-03 20:53

Henrik B. Larsen" <henrik@gsx!"#SPAM! wrote:
> Ja, men så skulle du bare have set de to trilleører der var ved siden
> af

hvordan ser et trilleøre ud? >

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jens Juul

Dato : 31-03-03 21:59

>Alle dem jeg har set er skrigende lysegrønne og det synes
>jeg ikke pynter i haven !

Og nu når vi er ved det - er der nogen der ved om/hvor man kan få en
firekantet ?? Jeg har netop købt en 200 liters rund og den fylder
eddermanme meget. Ideen er at en med flad side kan stå helt op af husmuren.

Mvh Jens

Fra : Calle.

Dato : 01-04-03 15:05

Iens Ulrik Iuel wrote:
> [...]
> regnvandstønde ?
>
> Alle dem jeg har set er skrigende lysegrønne og det synes

I Tyskland kan du få dem i mørkegrønne og brune til ca. 50 Euro, men nu
ved jeg jo ikke lige hvor du bor, og om det kan betale sig for dig.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Calle.

Dato : 01-04-03 15:17

Calle. wrote:

> I Tyskland kan du få dem i mørkegrønne og brune til ca. 50 Euro, men
> nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor, og om det kan betale sig for dig.

Det var forresten i Bauhaus, så mon ikke det er de samme de har i de
danske
Bauhaus butikker.

--
Automatik Mekaniker