Fra Århus (Tistrup) til Ebeltoft Maritime ~
Fra : Helge Eide

Dato : 30-03-03 12:43

Jeg kommer med fly til Tistrup en lørdag morgen. Men hvordan skal jeg komme
meg videre? Er det alt for dyrt med Taxi? Går det buss/tog?

mvh
-Helene

Fra : Mark Beaumont

Dato : 30-03-03 15:07

Helge Eide wrote:
> Jeg kommer med fly til Tistrup en lørdag morgen. Men hvordan skal jeg
> komme meg videre?

Fra Aarhus Lufthavn er der busforbindelse til Ebeltoft via busrute 212.

Køreplanen (lørdag og søndag) kan du se på
http://www.aaa.dk/vt/Koreplaner/Bus/212/ls.htm

Vh Mark

Fra : jysch

Dato : 30-03-03 22:32

Hej Helene!

> Jeg kommer med fly til Tistrup en lørdag morgen.
> Går det buss/tog? Ja, Linie 212 Randers - Ebeltoft kører forbi, men
det er ikke ret tit den passer i forbindelse med fly-ankomster.

>Er det alt for dyrt med Taxi? Alt er jo relativt - men helt ud til
Feriebyen koster det ca. kr. 250 - 275. Der holder tit Århus taxi'er i
rækken, men de er ofte ikke så interesseret i "kun" at få en tur til
Ebeltoft - Det er bedre med en Taxa fra området - Hvis du er
interesseret kan jeg give dig et telefonnr.

Hilsen Jysch

http://www.kandu.dk/

Fra : Helge Eide

Dato : 31-03-03 09:07

Hei jysch!

Flott hvis du har et telefonnummer!

Kan jeg risikere at dersom jeg setter meg inn i hvilken som helst Taxi og
sier at jeg vil til Øer, så sier sjåføren nei?

-Helene

Fra : jysch

Dato : 31-03-03 10:59

Hej Helene!

Måske ikke lige nej, men nogle chauffører har problemer med at finde
hvor det er.

Du kan bestille en taxa inden du går ombord i flyet, så holde den og
vente på dig, når flyet ankommer til Tirstrup, hos Kalø Taxi 86371410

God tur - Jysch

http://www.kandu.dk/

Fra : jysch

Dato : 01-04-03 21:42

Hej Helene

Hvis du er tilfreds med svaret så venligst accepter det.

Mange hilsner Jysch

http://www.kandu.dk/

Fra : Helge Eide

Dato : 02-04-03 10:09

Hei jysch!

Beklager at jeg er litt sen. Tusen takk for hjelpen!

mvh
Helene

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-04-03 13:54

jysch wrote:
> Hvis du er tilfreds med svaret så venligst accepter det.

Det kan han ikke! Det er jo heldigvis ikke os alle som bruger Kandu.
Måske Du burde undgå at bruge usenet, via Kandu fremover.

FUT:dk.snak.off-topic

Vh Mark