Morrowind NoCd
Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-03-03 03:52

Hej i gruppen

Efter at have købt Morrowind kan jeg ikke få det til at køre helt ordentligt
da mit cd-drev er af ældre dato. Jeg har nu hentet morrowind nocd.exe.
Skal den placeres et bestemt sted (morrowind bibliotek) hvorfra den skal
køres eller hvad? Eller skal den anden exe-fil fjernes først.

Mvh Søren

Fra : Rune Manscher

Dato : 30-03-03 08:26

"Søren Nielsen" <sornil@tele.mail.dk> wrote in message
> [...]
> Skal den placeres et bestemt sted (morrowind bibliotek) hvorfra den skal
> køres eller hvad? Eller skal den anden exe-fil fjernes først.

Hvis det er en såkaldt 'fixed .exe' så skal den erstatte den oprindelige
..exe-fil, hvis det er en patch, så skal den eksekveres i samme dir som den
oprindelige .exe-fil, hvorefter den laver denne om til at virke uden cd.

*Rune

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-03-03 14:21

Ok tak for det. Gælder det så ved alm. morrowind installation (det virkeer
som om den skal bruge noget på cd'romen (som nu er defekt)
Eller skal jeg først kopiere den originale cd's indhold over i et bibliotek
hvor den nye nocd.exe kan tage det fra. Eller er alt installeret fra
starten. Ellers må jeg ud og investere i et nyt cd-drev.

Mvh Søren