bibletime - A bible study tool for KDE
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 29-03-03 18:50

bibletime - A bible study tool for KDE

Bare lidt info.

Linux har nu et værktøj til bibelstudie, ovenikøbet integreret i
selveste KDE. Se subject.

Og mindsanten om ikke jeg har hørt rygter om at kontorpakken Applixware
skulle være opkøbt af en kristen menighed i USA.

Hvad linux er? www.linux.dk

Hilsen Claus

Fra : Peter T Nielsen

Dato : 29-03-03 22:31

"Claus Christian Larsen" <tip@tophygiejne.dk> wrote in message
> bibletime - A bible study tool for KDE
Det er jo grund nok til at skifte fra gnome til KDE

Peter N

Fra : Cyril Malka

Dato : 30-03-03 00:57

Goddag Claus Christian Larsen, den Sat, 29 Mar 2003 18:50:23 +0100, du
skev:

> Linux har nu et værktøj til bibelstudie, ovenikøbet integreret i
> selveste KDE. Se subject.

Hvor? Jeg bruger KDE men kan ikke se det noget sted?

--
Venligst,

Cyril

www.etsectera.com -=- www.malka.dk -=- www.malka.info
et-sect-era - Aktualitetsbladet om sekternes verden
2. årgang nr. 6: - Scientologi retssag endelig berammet

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 30-03-03 13:34

Cyril Malka wrote:
> Goddag Claus Christian Larsen, den Sat, 29 Mar 2003 18:50:23 +0100, du
> skev:

> Hvor? Jeg bruger KDE men kan ikke se det noget sted?

se f.eks her:

http://www.icewalkers.com/softlib/app/app_00725.html

Fra : Cyril Malka

Dato : 02-04-03 16:17

Goddag Claus Christian Larsen, den Sun, 30 Mar 2003 14:33:54 +0200, du
skev:

> http://www.icewalkers.com/softlib/app/app_00725.html

Nååååå! Så er jeg med! Jeg troede, du mente at den var forinstalleret i
KDE og at jeg var gået glip af den

Tak for linket