Ang. Cykel til mekaniker ved Rydberg! :-)
Fra : Mads Stetter

Dato : 29-03-03 22:50

Hejsa Alle

Nu varer det ikke mange splitsekunder før jeg får cyklen på gaden... og det
er bare guld!

Men så snart jeg får den på gaden skal den en tur til Rydberg. Men jeg
regner lige med at ringe til dem indenn for at få en snak!

Cyklen skal have Nyt kædekit, tændrør og så skal den dysses ind plus på
rullen, og så måske en anden potte på. det med potten er kun noget jeg har
tænkt meget lidt over og er ikke sikker på det endnu!

Men er der nogen af jer der kan anbefale en at snakke med dernede, når jeg
nu ringer derned??

Glæder mig til at få cyklen på et kompetent værksted!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Emil Gundersen

Dato : 29-03-03 23:04

Hejsa

> Men er der nogen af jer der kan anbefale en at snakke med dernede, når jeg
> nu ringer derned??

Tja... Prøv at snakke med Henrik ham selv, hvis han er til at få fat på.
Dog har de HE..... travlt, så det er ikke nemt at komme igennem.

Det var Jesper, der ordnede min gamle bandit den gang, hvilket han
virkede til at have godt styr på.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-03-03 08:53

Brian er også god. Men de har meget meget travlt pt. Alle skal jo på gaden
nu.

Mht. potte, så spørg lige om de måske har en lettere brugt. Du kan sagtens
være heldig.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Janner

Dato : 30-03-03 11:56

> Men er der nogen af jer der kan anbefale en at snakke med dernede, når jeg
> nu ringer derned??

Min klare favorit er Rasmus

Hygge

Onkel Jan