Så er der ørepropper
Fra : Poul Tyrrell

Dato : 29-03-03 20:28

Hej Alle,

Så har jeg fået en sending ørepropper Multi Max (200 par), som interesserede
kan lægge billet ind på. Se www.d-s.dk

Jeg har regnet ud, at jeg lige netop kan holdes skadesløs (og kun skal
betale for min egen del af sendingen), ved at sælge 18 par for en pris på 50
kr.

De 10 pakker, som jeg derved har til salg, sælges efter først til mølle
princippet - Michael, der tidligere har stået for besværet med salget, er
dog selvskrevet til en pakke, hvis han er interesseret

Hvis du vil have en pakke, så send en mail direkte til mig:
tyrrell@get2net.dk

Betaling kan enten ske via en direkte bankoverførsel til min konto, eller
frimærker på beløbet.
Dem der får en pakke, får nærmere besked.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

PS: Hvis der er mange flere end 10, der er interesserede i en pakke (og
det siger Michael, at der vil være), så bestiller jeg flere kasser á 200
stk.; men kun svarende til dem, som jeg er sikker på at komme af med igen.

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 29-03-03 20:33

> Se www.d-s.dk

Kig under: Værnemidler - Høreværn - Engangsørepropper

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 29-03-03 20:38

Har sendt dig en mail

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-03-03 12:47

kenn@primera.dk wrote:

Hey! Der var en korrekt signaturseparator (som godt nok var placeret lidt
sjovt og det var med OE.

Det ser ud til at en opgradering til ovennævnte version løser problemet

Nå, nu vil jeg bestille nogle ørepropper
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Michael

Dato : 29-03-03 21:38

Hejsa.

Poul Tyrrell skriver:

> De 10 pakker, som jeg derved har til salg, sælges efter først til mølle
> princippet - Michael, der tidligere har stået for besværet med salget, er
> dog selvskrevet til en pakke, hvis han er interesseret

Jeg takker nej, jeg har stadig nogle få fra sidste køb, og på jobbet er der
stadig et par kasser tilbage.

Med tilbagelænet hilsen.

Michael
Yamaha XV 1100 Virago

Fra : Armand

Dato : 30-03-03 01:00

> [...]
>
> Jeg har regnet ud, at jeg lige netop kan holdes skadesløs (og kun skal
> betale for min egen del af sendingen), ved at sælge 18 par for en pris på

Det fremgår ikke om det har været i dine overvejelser, hvorfor jeg lige
bringer efterfølgende på banen:
Det var nok værd at nuancere mængden alene ud fra en given porto-grænse!
Det vil f.eks. være dumt at sende omtalte 18stk hvis 17stk ville kunne
sendes et porto-trin lavere :-|

--
Armand

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 30-03-03 16:31

> [...]
> Det var nok værd at nuancere mængden alene ud fra en given porto-grænse!
> Det vil f.eks. være dumt at sende omtalte 18stk hvis 17stk ville kunne

Jeg formoder, at du tænker på vægten; men så simple er portoreglerne
desværre ikke længere.
Et standardbrev må maks være 0,5 cm tykt (uanset vægt). Det er ikke muligt
med ørepropperne.
Et storbrev må maks være 2 cm tykt. Dette kunne måske lade sig gøre, hvis
jeg pakkede på en eller anden kompliceret måde; men for det første så gider
jeg ikke det ekstra besvær, og for det andet, så vil besparelsen være ædt
op, hvis jeg bare for én regning for mangelfuld porto.
Så det bliver som et såkaldt maxibrev, hvor længde + bredde + tykkelse max
må være 90 cm.
Under alle omstændigheder bliver det langt under de 50g, som svarer til
minimums-taksten for alle tre brevtyper.
Til orientering er billigste takst for de tre brevtyper hhv. 4,24 - 5,5 og 7
kr.

Jeg har Postvæsenet mistænkt for at spekulere i ekstraregninger for
mangelfuld porto, for det er godt nok blevet noget kompliceret

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 30-03-03 20:25

Så er kassen tom - dvs. at de første 10 har spurgt om en sending.

Hvis der er flere, der ønsker en sending, vil jeg samle sammen, til der er
ordrer til 200 par, og så vil jeg købe en kasse igen.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell