Fejl i RDP-tabel?
Fra : Carsten Buhl

Dato : 29-03-03 21:35

Hej NG,

i det seneste nummer af "DYK" står der at læse, at der er fejl i den
engelsksprogede
RDP-tabel af visse årgange.

Ved nogen mon hvori fejlen består? Er det i teksten eller i tallene? Er
fejlen på den sikre
eller usikre side? Er den let at få øje på?

Jeg har selv en engelsksproget RDP. Den er dog købt i år 2001, så jeg går ud
fra, at
den er i orden. Jeg har checket serie-nummeret. Jeg er blot nysgerrig.

Mvh Carsten

Fra : Peter Kjær

Dato : 30-03-03 08:47

Hej Carsten

Det var åbenbart tallene, her er et lille snip fra PADI´s hjemmeside

PADI recently issued a recall notice for certain Recreational Dive Planners
(RDP). Errors by the printer caused inaccurate or missing numbers on these
RDPs.

While analysis of the problems shows that the risk of injury from errors is
remote, for the sake of safety, we ask that you immediately check any RDP
that you purchased or received during this period, against the product and
production codes listed below. Please note not all RDPs shipped during the
latter half of 2002 have printer errors

--
Ses,

Peter Kjær

www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning, med stort online billedgalleri.

Fra : Carsten Buhl

Dato : 30-03-03 22:06

tak for svaret. Så blev jeg da det klogere.

<3e869e69$0$32007$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

Fra : Michael Lancaster

Dato : 01-04-03 19:55

Prøv at gå på www.padi.com