Script til at "læse" mail i Outlook
Fra : AYS

Dato : 30-03-03 07:06

Hej alle

Jeg er ved at blive træt af spam og har forsøgt mig med diverse antispam
programmer, men har endnu ikke fundet et jeg syntes om

Jeg kunne derfor got tænke mig at lave et script der "læser" mail ved
ankomsten og flytter til en spam-mappe efter de af mig opsatte regler, mit
problem er: Jeg aner ikke hvordan jeg får fat i en mail og dens egenskaber.

hjææælp .

Fra : AYS

Dato : 30-03-03 07:42

Skal måske lige sige at det er Outlook 2002 det drejer sig om

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-03-03 12:21

AYS wrote :

> [...]
> ankomsten og flytter til en spam-mappe efter de af mig opsatte regler,
> mit problem er: Jeg aner ikke hvordan jeg får fat i en mail og dens

det nemmeste er nok at lave en Macro til Outlook. [1] kan nok hjælpe dig
lidt i den rigtige retning.

[1] http://www.slipstick.com/dev/vb.htm

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
if you are competing with the darknet, you must compete on the darknet's

Fra : Bo

Dato : 30-03-03 13:51

"Jesper Stocholm"
<skal.du.absolut.vise.min.emailadresse.ved.svar@stocholm.invalid> skrev i en
meddelelse news:Xns934E87CB3ABA8spamstocholmdk@130.226.1.34...
> AYS wrote :
>

> det nemmeste er nok at lave en Macro til Outlook. [1] kan nok hjælpe dig
> lidt i den rigtige retning.

Tak - det ser ud til jeg ka finde hvad jeg skal bruge der.

Fra : Bo

Dato : 01-04-03 23:03

> [...]
meddelelse news:Xns934E87CB3ABA8spamstocholmdk@130.226.1.34...

> det nemmeste er nok at lave en Macro til Outlook. [1] kan nok hjælpe dig

Det var dog en genial side, tak.