Open your mind, hvad hed nu gruppen ?
Fra : Per Moreau

Dato : 29-03-03 15:20

Hvad var det nu at trance gruppen hed som lavede nummeret Open your mind ?
Jeg kan dog huske at nummeret var med på den første danske udgivelse
af Turn up the bass fra Arcade Danmark, men andet kan jeg ikke komme i tanke
om.

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 29-03-03 16:57

E.Motion

mvh
Søren

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-03-03 17:27

Per Moreau wrote:
> [...]
> Jeg kan dog huske at nummeret var med på den første danske udgivelse
> af Turn up the bass fra Arcade Danmark, men andet kan jeg ikke komme i tanke

Den originale udgave er lavet af Usura. Den der var med på Turn Up The
Bass var en cover version lavet af en gruppe ved navn Club 22. Der er nu
ikke den store forskel på de to udgaver.

Og så er "Open Your Mind" jo iøvrigt samplet fra Total Recall filmen.

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Per Moreau

Dato : 30-03-03 01:58

"Lars Bernau" <bernau@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Lars Bernau
> "Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Usura...selvfølgelig.
Det var dem jeg ikke kunne huske, jeg mente bare at det var deres version
som var på Turn up the bass.

Mvh
Per M.