telnet router
Fra : David Blangstrup

Dato : 29-03-03 16:12

Jeg kan telnette ind i min router, og se navnet dukke op i Terminalen (cbos).
Men a' hva' gør a så?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-03-03 17:00

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> Jeg kan telnette ind i min router, og se navnet dukke op i Terminalen (cbos).
> Men a' hva' gør a så?

Hvad vil du lave i routeren?

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-03-03 17:07

On Sat, 29 Mar 2003 17:00:14 +0100, Martin Schultz wrote
(in message <rdnbrzuduy9.fsf@lofn.diku.dk>):

> Hvad vil du lave i routeren?
>
> Martin

Bare kigge. Normalt er det min søn der styrer den, men jeg kunne nu godt
tænke mig at checke den også. Det er det sidste led i det hele, jeg ikke har
kontrol over.
- David

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-03-03 11:10

> [...]

> tænke mig at checke den også. Det er det sidste led i det hele, jeg ikke har

Denne side er god:

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/

Ellers kan du også kigge på det link der er i min sig.

Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-03-03 15:04

On Sun, 30 Mar 2003 12:09:30 +0200, Martin Schultz wrote
(in message <rdnadfd9ndx.fsf@lofn.diku.dk>):

Tak, det var meget fint.

Fra : Pernille Jensen

Dato : 29-03-03 23:14

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jeg kan telnette ind i min router, og se navnet dukke op i Terminalen (cbos).
> Men a' hva' gør a så?

cbos>help
cbos>help enable

The ENABLE command allows you to enter a administrative mode in which
you can set configuration parameters in CBOS. This mode also support
viewing of configuration parameters

cbos>enable
Password:*******

osv...

- Pernille

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-03-03 09:11

On Sun, 30 Mar 2003 0:14:02 +0200, Pernille Jensen wrote
(in message <1fslgde.1njyumwmyxz10N%pj@ad.ixserve.org>):

Tak