Driver til Mac SE-opgraderingskort
Fra : Jens

Dato : 29-03-03 14:08

Jeg har et 40 MHz 030-opgraderings kort til Macintosh SE. Kortet er
fra Applied Engineering og hedder "Mac SE II Accellerator".

Jeg har prøvet Applied Engineering-driverne fra macdrivermuseum.com,
men de virker tilsyneladende ikke og er da også lavet til et andet
kort end dette. Kortet identificerer sig ikke med disse drivere og
hastigheden er som den oprindelige. Altså ingen effekt.

Er der nogen her som kan hjælpe mig på vej til at finde en driver? Jeg
har ledt huller i nettet, men det er ikke lykkes mig at finde noget.
Suk!

Jeg håber at der er nogen der kan være behjælpelige med at få denne
kuriositet op at køre

/Jens