Ny lyd til Fazer'en?
Fra : Morten Fazer

Dato : 29-03-03 13:48

Hej Allesammen.

Jeg går lidt og leger med tanken om at få min Fazer til at sige lidt mere
"brum brum" i den der lidt dybere lyd, så ville jeg lige høre om der er
nogen her inde der har nogle gode ider til hvad man skal købe og for den
sags skyd ikke købe. Jeg er ikke ude efter den der lyd alle naboer hader,
men bare lidt mere dybte i lyden. Håber der er nogle der har nogle gode
erfaringer de vil dele ud af.

Mvh
Morten Dahl (Nr. sundby)
FZS 600 S '00
http://home1.stofanet.dk/fazer

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 29-03-03 18:48

Morten Fazer <mogi@mail1.stofanet.dk> skrev
> [...]
> sags skyd ikke købe. Jeg er ikke ude efter den der lyd alle naboer hader,
> men bare lidt mere dybte i lyden. Håber der er nogle der har nogle gode

Jeg har en micron potte på min GSX 600 F - og jeg tror det er ovre i den
stil du leder efter. Den har en rimelig dyb lyd i de lave omdrejninger og
kan godt finde ud af at snerre lidt når jeg er oppe og lege med de 9-12k
rpm.

Men jeg har selvfølgelig ingen anelse om hvordan den vil lyde på en Fazer...

Jeg har tidligere haft en devilpotte på dyret - og den er noget mere
snerrende (og larmende), og selvom jeg savner det hyl den lavede, når der
blev sparket til dyret er det alligevel et hit at kunne snakke bagved
kværnen. Dem jeg har haft med ude og køre både før og efter skiftet har
været glade for, at de ikke længere lå på grænsen af tinitus med
micronpotten...

M.v.h.

Niels
GSX600F '93
Aalborg
(That knows that "Loud Pipes Saves Lifes!")

Fra : Brian W.

Dato : 29-03-03 19:54

Morten Fazer wrote:
> [...]
> alle naboer hader, men bare lidt mere dybte i lyden. Håber der er
> nogle der har nogle gode erfaringer de vil dele ud af.

Hej Morten..

Tjaaa jeg har en Yoshimura RS3 på min ThunderAce... Den har en dejlig dyb
brummen ved normal kørsel som man ikke bliver træt af. Lukker man op for
hanen er man sikke på at få lyd, men såen er det jo med alle slip on´er!

Akrapovic har oxo en fantastisk dejlig lyd (gys.. ææælllsker det lyd) Der er
bare noget ved den Akraprovic der gør at den lyder godt.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Morten Fazer

Dato : 13-04-03 09:49

Mange tak for hjælpen. Nu vil jeg til at kikke på priser så jeg kan få lidt
mere lyd

--
MVH
Morten Dahl