Unlock i Esbjerg ??
Fra : Master Yoda

Dato : 29-03-03 11:59

Hejsa .

Er der ikke en i Esbjerg midtby der kan kan unlocke en Nokia 3510i ??

Har prøvet med nogle koder men det virkede ikke så nu skal der kabel til har
jeg hørt .
Den er til Debitel
Er der en der kan klare dette lille nummer ??

Kent .

Fra : Lars

Dato : 29-03-03 16:24

Ja hvis der er det, så er jeg også klar... vil naturligvis gerne give lidt
for ulejligheden. Jeg har 2 3410'ere der skal låses op.

venlig hilsen
Lars Haagen

Fra : Lars

Dato : 29-03-03 16:35

Fandt lige den her som nok kan være værd at bemærke...

http://www.simlaasen.tk/

Fra : Lars

Dato : 29-03-03 16:43

Så har jeg snakket med ham, det bliver klaret i morgen.... ifølge hans
hjemmeside koster det kun 75,- så det er da til at overkomme..

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 29-03-03 17:46

Tja... da du har 2 telefoner, er det 2x75 = 150kr..

Jeg kunne hurtigt gøre det for 100kr....
- Men nu har du aftalt med ham...

Og til Master Yoda, så tag og tjek www.Funlock.dk

· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.Frip.dk/?side=Nokia

Fra : Lars

Dato : 30-03-03 09:15

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> skrev i en meddelelse
> Tja... da du har 2 telefoner, er det 2x75 = 150kr..
>
> Jeg kunne hurtigt gøre det for 100kr....
> [...]

Ja ok, desværre er det for sent men en veninde af mig skal måske ud og
handle telefon på mandag, så skal jeg da nok lige henvise hende til dig hvis
det er ok..

Mvh.
Lars H

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-03-03 16:41
Fra : Lars

Dato : 29-03-03 16:53

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Master Yoda wrote:
>
> http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=8

Det var også med den jeg fandt den, men den anden på siden i Esbjerg koster
100,- så jeg holder mig til den jeg skrev før..