Hjertelig tillykke til bryllupsparret!
Fra : John Sahl

Dato : 29-03-03 10:35

Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
deres bryllup.

Jeg håber de fortsætter i samme spor som hidtil, de
lyder jo som et lykkeligt par..

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Bente B. Riis

Dato : 29-03-03 13:17

John Sahl wrote:

> Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
> deres bryllup.

Også et stort tillykke fra mig med alle gode ønsker for fremtiden.

Mvh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-03 13:31

In news:b63p4d$qeq$1@dknews.tiscali.dk, John Sahl
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

> Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
> deres bryllup.

Nicolai? René? Bryllup? Svineri!

--
-Jens B.

Fra : Hanne L

Dato : 29-03-03 13:49

Kære Rene´ og Nicolai

Alle de bedste ønsker for jeres fortsatte liv sammen *S*.
Trods fordømmelsens og indskrænkethedens slørede
blik.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-03 13:50

In news:b644lq$g09$1@sunsite.dk, Hanne L <maanelys@mail.dk> wrote:

> Trods fordømmelsens og indskrænkethedens slørede
> blik.

Long time, no see, Hanne L! Jeg tror, Nicolai og René forstod min
"lykønskning" bedre end dig

--
-Jens B.

Fra : Hanne L

Dato : 29-03-03 14:08

Hej Jens

Jens Bruun skrev

> Long time, no see, Hanne L! Jeg tror, Nicolai og René forstod min
> "lykønskning" bedre end dig

Hvem siger, jeg hentydede til dig?
Jeg tog måske bare eventuelle indlæg på forskud fra folk,
som synes, det er unormalt med bryllupper mellem
personer af samme køn.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-03 14:21

In news:b645nv$mci$1@sunsite.dk, Hanne L <maanelys@mail.dk> wrote:

> Hvem siger, jeg hentydede til dig?

Tja, jeg lagde nok bare for meget i, at du svarede på netop mit indlæg.
Sådan er det jo: Vi paranoide må hele tiden være på vagt

> Jeg tog måske bare eventuelle indlæg på forskud fra folk,
> som synes, det er unormalt med bryllupper mellem
> personer af samme køn.

Ikke bare samme køn, men en voksen mand og en "lille" baby Og der er
heldigvis stadig "unormalt" med sådanne konstellationer, lige meget hvor
meget vi råber og skriger

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-03-03 15:57

[Jens Bruun | Sat, 29 Mar 2003 14:20:43 +0100]

>Ikke bare samme køn, men en voksen mand og en "lille" baby

Må desværre lige fortælle dig at vi blev gift som 2 mænd, altså
ligeværdige partnere - beklager :)

Vores parforhold inderholder rigtigt meget af hvad der "normalt" ville
opfattes som 2 rigtigt gode venner der boede sammen - dog har vi også
sex i ganske "almindelig" 2-mandsform.

Vores rollespil er naturligvis også en del af vores parforhold, måske
ikke så meget i hvordan og hvormeget vi praktiserer, men mere at det er
ting der "med.

Jeg elsker ham jo ikke som en lille baby, men som en ligeværdig partner.
(men heldigvis også en partner der er "pervers" nok til at også lege
lille baby )

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 18:50

> Vi paranoide må hele tiden være på vagt

Humm, så burde jeg være mere på vagt...

--
Deltag i konkurrencen om en cd på www.uac.dk

Ulrik Chr.
usenet@uac.dk
www.uac.dk
ICQ: 24872480

Fra : Henning

Dato : 29-03-03 13:53

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Rene´ og Nicolai
>
> Alle de bedste ønsker for jeres fortsatte liv sammen *S*.
> Trods fordømmelsens og indskrænkethedens slørede
> blik.

Fra mig også

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-03-03 15:52

[Jens Bruun | Sat, 29 Mar 2003 13:31:22 +0100]

>Nicolai? René? Bryllup? Svineri!

Hehe - provo!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 18:48

> Nicolai? René? Bryllup? Svineri!

Nu tror du det er 2 mænd - hvilket jeg som ny i gruppen ikke ved om det er.

Men hvis det skulle være tilfældet, hvad er der så galt i det...?

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 19:05

"Ulrik Chr." <usenet@uac.dk> skrev i en meddelelse

> Nu tror du det er 2 mænd - hvilket jeg som ny i gruppen ikke ved om det
er.

> Men hvis det skulle være tilfældet, hvad er der så galt i det...?

Efter at have læst resten af tråden trækker jeg vist mit spørgsmål
tilbage....

Undskylder

Fra : Ally

Dato : 29-03-03 14:07

On Sat, 29 Mar 2003 10:34:42 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
>deres bryllup.

Også et gigantisk hjertelig tillykke herfra. Jeg håber ikke, I får
mindre tid til at være i dss, nu I er blevet mand og k... øh... mand
og mand

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Nicolai

Dato : 29-03-03 14:22

Hej Alle,

De af jer der ikke har opdaget billederne, så findes de på
http://gallery.nicolai.hjorth.com/wedding.

Og tak for alle lykønskningerne. Det var en aldeles perfekt dag for
os, og som der blev skrevet igår i dk.helbred.slank, så var det på
tide!

Vi har kendt hinanden i over 10 år og boet sammen i næsten 10

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 18:58

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> De af jer der ikke har opdaget billederne, så findes de på
> http://gallery.nicolai.hjorth.com/wedding.

Smukke billeder....

Et tillykke herfra.....

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 30-03-03 00:09

Hej Nicolai.

Rigtig hjertelig til lykke til jer begge. Sjovt at se dig igen (det er
mig med din gamle PB 170).

René "kender" jeg jo fra dk.kultur.mad+drikke, ikk'?

Hav det fortsat godt.

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Nicolai

Dato : 30-03-03 11:11

On Sun, 30 Mar 2003 00:08:31 +0100, sadyhr@mail.tele.dk (Sebastian
Adorján Dyhr) wrote:

>Hej Nicolai.

Hej Sebastian!

>Rigtig hjertelig til lykke til jer begge. Sjovt at se dig igen (det er
>mig med din gamle PB 170).

Hold da op! Lever den endnu? Jeg har vel været på 6-7 andre laptop's i
mellemtiden (i forbindelse med arbejde dog).

Jeg tænkte på dig (well, mest på min gamle Mac) for ikke så lang tid
siden, da vi havde besøg af en af vore amerikanske venner som også
bruger Mac.

>René "kender" jeg jo fra dk.kultur.mad+drikke, ikk'?

Jo jo det er den samme.

Men nu er du jo lige sprunget ud som skabslæser af dk.snak.seksualitet
;).

TAK til jer alle for lykønskningerne. Og så må vi vist hellere se at
komme tilbage på sporet.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 31-03-03 19:23

Hej Nicolai.

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> Hej Sebastian!

> Hold da op! Lever den endnu? Jeg har vel været på 6-7 andre laptop's i
> mellemtiden (i forbindelse med arbejde dog).

Jo jo den virker, altså er lidt træg i skærmhængslet og floppyen er
stået af, men jeg bruger den jævnligt.

Kan jeg forresten skrive mails til dig på din afsenderadresse? Ellers
sender du mig måske din adresse?

/Sebastian

Fra : Nette

Dato : 31-03-03 12:48

"Nicolai" skrev i en meddelelse
> Hej Alle,
>
> De af jer der ikke har opdaget billederne, så findes de på
> http://gallery.nicolai.hjorth.com/wedding.

Hmm Guys..

Det har i da holdt godt skjult, eller har jeg bare ikke fulgt ordentligt
med?

Et stort tillykke herfra, ønsker jeg alt muligt godt fremover*S*

Knus

Nette

Fra : Nicolai

Dato : 31-03-03 15:51

On Mon, 31 Mar 2003 13:47:44 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>Det har i da holdt godt skjult, eller har jeg bare ikke fulgt ordentligt
>med?

Næh, vi har faktisk ikke forsøgt at skjule noget, men det hele blev
planlagt i løbet af 3½ uger mens jeg var ude og rejse 2 af dem, og ude
at rejse 2 uger efter. Så der har ikke været så meget tid til at
fortælle om det.

>Et stort tillykke herfra, ønsker jeg alt muligt godt fremover*S*

Tak, tak nok en gang - også til alle dem som jeg ikke lige får svaret
:)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-03 16:32

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
>deres bryllup.

Naturligvis skal have et rigtigt hjertelig tillykke og al lykke
og held i fremtiden.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-03 16:43

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
>deres bryllup.

Naturligvis skal I have et rigtigt hjertelig tillykke og al lykke
og held i fremtiden.

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 11:12

Hej,

> Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
> deres bryllup.

Også tillykke herfra

mange hilsner
nusle

Fra : Kristine Gazel

Dato : 02-04-03 11:55

John Sahl wrote:
> Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
> deres bryllup.

Også tillykke herfra ...

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-04-03 10:20

> [...]

> Jeg vil bare lige sige tillykke til Nicolai og René med
> deres bryllup.
>
> Jeg håber de fortsætter i samme spor som hidtil, de

Også tillykke til Rene og buksetrolden herfra, selvom jeg er lidt sent ude.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.