svagheder på Honda Hornet 600 ?
Fra : Henrik

Dato : 29-03-03 09:56

Af en førstegangs køber (på tirsdag skal jeg med ham ud og afslutte handlen)
er jeg blevet spurgt om hvad der skulle være af forskelle på de forskellige
årgange af Honda Hornet 600.
Så vidt jeg kan lure er det skift fra 16" til 17" forhjul samt forbedring i
moment i 2001

Er der andet?

er der svagheder på Hornet ?(selvom det er en Honda kan der jo være
petitesser )

/HouDy - VTR Firestorm

Fra : Mikkel Y. K.

Dato : 29-03-03 22:24

jeg vil ikke våve at sige at der er svagheder ved en hornet, da jeg er den
lykkelige ejer af en "HONDA CB600 F HORNET årgang 99", som køre som en drøm
og som aldrig har fejlet noget i sit 20.000 km. lange liv
uanset årgang kan jeg kun varmt anbefale en Hornet, men wælg en 2001'er. den
er lidt mere gejlet og ser ud af lidt mere. og så er der jo også momenter
der er forbedret som du rigtignok siger

MVH

mikkel (Honda CB 600 F hornet)
http://bogkjaer.homepage.dk/mc/hornet.jpg

Fra : Henrik

Dato : 30-03-03 09:01

> [...]
den
> er lidt mere gejlet og ser ud af lidt mere. og så er der jo også momenter

hvad tænker du helt præcis på med "lidt mere geilet" ? er der mere
instrumentering? startspærre eller?

/HouDy - VTR Firestorm