Hjælp til T200
Fra : H P

Dato : 29-03-03 08:34

Jeg er lige blevet den "heldige?" ejer af denne telefon.
Der er "picture phonebook", men er der nogen mulighed for at bruge billeder
hvis man ikke har Communicam?
Kan man evt. sende billeder via e-mail til telefonen og i så fald hvordan og
i hvilken str.?

Og hvordan hopper man frem til nyt bogstav når man skriver en SMS - lyder
simpelt, men jeg kan ikke finde funktionen.

Ellers nogen kommentarer til denne telefon?

-Henrik P.

Fra : Denner [9400]

Dato : 29-03-03 08:50

Hej Henrik P.

Du kan via IrDa, Bluetooth eller datakabel kommunikere med din mobil, derved
også uploade billeder til mobilen. Der findes en del programmer, der er
lavet til netop at lege med billederne, samt en masse andet gejl.

Hvad mener du med at hoppe frem til nyt bogstav under SMS...? Er det
mellemrum eller? Jeg mener der en T9 ordbog i din mobil, der vil jeg nok
henvise til din manual. Men kort fortalt er tast 1 mellemrum, de andre
taster er bogstaver...

Håber du kan bruge dette til noget....

Dennis Nielsen